De tumbledinges van dromenvangertjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link?
Je reply graag in het FreeKnut topic.
Linkquote:
Ziet er goed uit, alhoewel het wat meer plaatjes van Jessica Alba kan gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
De tumbledinges van dromenvangertje
http://elektro-technique.tumblr.com/
dromenvangertje
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Graag even in TopicPointer plaatsen dat dit topic verboden is voor nietleden van #TeamJohannes en haters van Knut.
Ik zal haar zodadelijk van instructies voorzien. Ik weet dat zij die maar wat graag opvolgt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alhoewel het wat meer plaatjes van Jessica Alba kan gebruiken.
dromenvangertje
Ik zoek altijd op Alba.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
Wat doen jullie als eerste als jullie FOK! openen?
Ik
[ afbeelding ]
Dit is een verbeterde TopicPointer.quote:
Dat is het derde wat ik doe.quote:
watquote:
Thnxquote:
Sinds iets meer dan een jaar hang ik het Knutisme aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom zolang zij het evangelie van Knut prediken.
Ik bid elke dag zes keer richting Japan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds iets meer dan een jaar hang ik het Knutisme aan.
Ik maak foto's van alle ijsbeergerelateerde zaken. Onlangs nog een kekke muurschildering van Coca-Cola op de gevoelige plaat vastgelegd. En eens in het vliegtuig een ijsbeerknuffel ter grootte van een gemiddelde muis gekocht voor 25 euro.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bid elke dag zes keer richting Japan.
Bij het fappen ga ik op het laatste moment naar een tabblad met een afbeelding van Scarlett Johansson.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik maak foto's van alle ijsbeergerelateerde zaken. Onlangs nog een kekke muurschildering van Coca-Cola op de gevoelige plaat vastgelegd. En eens in het vliegtuig een ijsbeerknuffel ter grootte van een gemiddelde muis gekocht voor 25 euro.
Je snapt wel dat ik kosten nog moeite spaar om mijn levensovertuiging vorm te geven.
Ik zwaai altijd naar alle wielrenners die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het fappen ga ik op het laatste moment naar een tabblad met een afbeelding van Scarlett Johansson.
Ik luister altijd naar Heino tijdens het fappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het fappen ga ik op het laatste moment naar een tabblad met een afbeelding van Scarlett Johansson.
Ze hebben ook allemaal een foto van hem op hun tablet waar ze foto's mee maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
Maak ook altijd even een praatje met Japanse toeristen hier. Wanneer ik over Knut-San begin knikken ze allemaal instemmend.
Een leuke anekdote is dat ze me altijd meedelen dat ze op het idee naar Veliko Tarnovo te gaan zijn gekomen op aanraden van een zekere jonge Hollandse God die in Japan op vakantie was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal een foto van hem op hun tablet waar ze foto's mee maken.
Leuk gevonden maar slechts 2/10 want nog steeds k(n)utquote:
Als je geen k(n)ut hebt moet je maar mastur(ijs)berenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk gevonden maar slechts 2/10 want nog steeds k(n)ut
Als dat zou betekenen dat Knut zijn vrijheid verkrijgt, als dat er voor nodig is. Dan is dat wat ik zal doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
Sympathiek van Dven dat hij de resterende tijd van Knut wel wil uitzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |