SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zullen er vast nog een heleboel draaien, maar als de eerste 10% maar down is volgt die andere 90 vanzelf wel![]()
en dan lopen janken dat het de schuld van glitchers isiets met pot ketel en zwart.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie lopen er te janken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
er zullen er vast nog een heleboel draaien, maar als de eerste 10% maar down is volgt die andere 90 vanzelf wel![]()
en dan lopen janken dat het de schuld van glitchers isiets met pot ketel en zwart.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het zijn gewoon ratten die het spel verziekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
Als er geen AB's zouden zijn dan zou je heel makkelijk coins kunnen verdienen.![]()
Die 13 euro voor een miljoen vind ik wel te doen hoor.
Mensen met een ABquote:dat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts
40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hola supermercado telebancos por aqui, Let's get Spanish, get Spanish. Get Spanish on em, get Spanish on em.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Derpiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
nsen met een AB dat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts 40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.![]()
Dat zijn van die mongolen die na het verkrachten van een vrouw zeggen ja maar ze was uitdagend gekleed.
Ik laat ze altijd eerst een formulier invullen dat het op vrijwillige basis was. Dat werkt beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Derpies![]()
Dat zijn van die mongolen die na het verkrachten van een vrouw zeggen ja maar ze was uitdagend gekleed.
![]()
Goed idee ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:25 schreef Kiid het volgende:
Ik laat ze altijd eerst een formulier invullen dat het op vrijwillige basis wa
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Derpies![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mensen met een ABdat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts
40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.
Nog nooit zo'n leuk team gehad voor zo goedkoop
Ja joh. Als je hier nog over kunt zeuren is het tijd voor gedwongen opname.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Nog nooit zo'n leuk team gehad voor zo goedkoop![]()
Heb je iMOTM Robben al geprobeerd? Wil hem graag in een team met Ibra hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh. Als je hier nog over kunt zeuren is het tijd voor gedwongen opname.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar dat is met dank aan de glitchers en niet de AB's.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.![]()
Nee, niet gekocht ook eigenlijk nog. Ik blijf hopen op een prijsdaling door 100K packs. Maar de hunter kaarten worden duurder, dus misschien gaan de prijzen nu ook wel naar beneden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je iMOTM Robben al geprobeerd? Wil hem graag in een team met Ibra hebben.![]()
Lijkt mij wel een uberbaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, niet gekocht ook eigenlijk nog. Ik blijf hopen op een prijsdaling door 100K packs. Maar de hunter kaarten worden duurder, dus misschien gaan de prijzen nu ook wel naar beneden.
Ik ga voor een Ibra - Robben spitsenduo in een 4-4-2 formatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik hem als CAM of ST zal gaan gebruiken, jij gaat echt voor de ST positie?
Thnx nog voor de tips Toetjes en POTS; het heeft gisteren mooi geholpen
#negeermodusGRAAG VERWIJDEREN![]()
Neger is met 1 'e'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:10 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx nog voor de tips Toetjes en POTS; het heeft gisteren mooi geholpen
#negeermodus![]()
Waar doel je op broer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Revontulet het volgende:
@kiid,die vond het best lekker gaan, aldus hijzelf![]()
Is er misschien een baas die eens wilt spelen voor coins? 25/50/100k? Heb meer coins dan ik kan gebruiken en op die manier heb ik er toch nog plezier van. Ps4![]()
Benzebaas naar liverpool misschien.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Auba op rechts? Zit zelf ook met het vraagstuk: wie op RM als ik Robben in de spits zet. Denk dat ik zelf dan voor Jakub of voor Farfan zou gaan, ook omdat het geld na Robben waarschijnlijk op isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga voor een Ibra - Robben spitsenduo in een 4-4-2 formatie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
______________!
Pace.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Auba op rechts? Zit zelf ook met het vraagstuk: wie op RM als ik Robben in de spits zet. Denk dat ik zelf dan voor Jakub of voor Farfan zou gaan, ook omdat het geld na Robben waarschijnlijk op isMisschien dat ik wel voor Jakub ga want zijn crossing is ook wel goed. Scheelt weer 200k
![]()
Misschien dat ik wel een vervanger ga zoeken voor MOTM Boateng![]()
Net speelde ik tegen iemand met Farfan, die kerel rende alles en iedereen voorbij aan de rechterkant. Vind NIF Auba altijd trager aanvoelen dan de 95 pace die op het kaartje staat in elk geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]______________!
[..]
Pace.Misschien dat ik wel voor Jakub ga want zijn crossing is ook wel goed. Scheelt weer 200k
![]()
Farfan heeft ook 4* skills dus misschien dat ik die wel pak dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net speelde ik tegen iemand met Farfan, die kerel rende alles en iedereen voorbij aan de rechterkant. Vind NIF Auba altijd trager aanvoelen dan de 95 pace die op het kaartje staat in elk geval.
Kuba is een baas in deze FIFAquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]______________!
[..]
Pace.Misschien dat ik wel voor Jakub ga want zijn crossing is ook wel goed. Scheelt weer 200k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja heb hem al in een ander team zitten.quote:Mijn pace team (1 van de 5)
Die shiny gold contracten gingen normaal gesproken meteen weg als ik ze er voor 200 opzette.. maar nu niet meer.
Götze weer in een pack.![]()
quote:
ziet er wel leuk uit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zit op mijn werk swabiemente.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kom potje doen dan voor 50k ofzo. Kan je 25 Ibarbo's kopen als je wintRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Koop dan een PS4 sanka.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh als ze in de hood zeggen: "kom dan" is het gelijk aan weet je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik ook flapdrol, ik zei toch ook nergens dat het nu moestRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo leuk ook weer nietquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah, nee zo bedoelde ik het niet. Ik ben ook niet opgegroeid in de hood, maar kom uit South Side en daar bedoelen we iets anders mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh als ze in de hood zeggen: "kom dan" is het gelijk aan weet je.![]()
South Sidequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, nee zo bedoelde ik het niet. Ik ben ook niet opgegroeid in de hood, maar kom uit South Side en daar bedoelen we iets anders mee.
Thanks buddyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen hier al met 4-1-2-1-2 (2) gespeeld? Op de vraag: wat is je favoriete formatie? Werd in het EA forum opvallend vaak deze formatie genoemd.![]()
Pauperformatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Mensen hier al met 4-1-2-1-2 (2) gespeeld? Op de vraag: wat is je favoriete formatie? Werd in het EA forum opvallend vaak deze formatie genoemd.ik mis de vleugels maar volgens mij is het POTS zijn favoriete opstelling.
Mijne blijft de 4-4-2 of 3-5-2.
Pelle al gespot?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is te ver van Southamptonwil ik wel nog een keer heen als de TT er is
Ah, iemand met verstand/smaakquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pauperformatieik mis de vleugels maar volgens mij is het POTS zijn favoriete opstelling.
Mijne blijft de 4-4-2 of 3-5-2.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Verschillende keren, speelt prima als je de juiste spelers hebt. Het is vooral een formatie waarbij je veel balbezit kan hebben. Je hebt wel de juiste cm's nodig want anders heb je totaal geen diepgang en wordt het een beetje een trechterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Mensen hier al met 4-1-2-1-2 (2) gespeeld? Op de vraag: wat is je favoriete formatie? Werd in het EA forum opvallend vaak deze formatie genoemd.![]()
![]()
SiMOTM James Rodriguez is echt een baas.
Dat zal echt een baas zijn als wide-CAM.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vrees ook voor de trechter. Maar dan laat ik het idee maar varen, ik neig toch altijd over de vleugels te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Verschillende keren, speelt prima als je de juiste spelers hebt. Het is vooral een formatie waarbij je veel balbezit kan hebben. Je hebt wel de juiste cm's nodig want anders heb je totaal geen diepgang en wordt het een beetje een trechter![]()
Wat had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor de trechter. Maar dan laat ik het idee maar varen, ik neig toch altijd over de vleugels te spelen.![]()
Klose verkocht voor 2.2, 350k verschil met eergister.
Nu weer terug naar mijn roots met Toni en Gomez.![]()
![]()
Ik kan gewoon 500k winst maken op hem.
e: koop hem vanavond of morgen wel terug
Ik vind het echt heel fijn spelen. Inderdaad, als je continu over de vleugels wil spelen, is het lastig. Voordeel is wel dat de bezetting op je middenveld altijd goed is, en dat er altijd wel een mannetje vrij staat middenop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor de trechter. Maar dan laat ik het idee maar varen, ik neig toch altijd over de vleugels te spelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef Kiid het volgende:
Klose verkocht voor 2.2, 350k verschil met eergister.
Nu weer terug naar mijn roots met Toni en Gomez.denk alleen dat als ik klose nu verkoop ik erover een weekje echt spijt van ga krijgen, verwacht dat hij heel zeldzaam een duur gaat worden
![]()
Dat ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel fijn spelen. Inderdaad, als je continu over de vleugels wil spelen, is het lastig. Voordeel is wel dat de bezetting op je middenveld altijd goed is, en dat er altijd wel een mannetje vrij staat middenop.
[ afbeelding ]geen last van di maria's rechterbeen? Zou hem denk ik lcm zetten zodat je makkelijk buitenom kan gaan, wordt het nu niet alsnog een beetje een trechter?
![]()
Tja, ik speel toch al niet via de flanken...en als dat met dit team gebeurt, is het doorgaans Dani Alves die buitenom komt. Met mijn middenvelders kom ik 90% van de gevallen naar binnen, en dan zijn Modric en Di Maria op die plaatsen ideaal. Di Maria heeft ook echt een neusje voor de goal: staat vaak op de goede positie (randje 16 bij afvallende ballen enzo).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uitgeen last van di maria's rechterbeen? Zou hem denk ik lcm zetten zodat je makkelijk buitenom kan gaan, wordt het nu niet alsnog een beetje een trechter?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heb je aan alves wel een goede jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, ik speel toch al niet via de flanken...en als dat met dit team gebeurt, is het doorgaans Dani Alves die buitenom komt. Met mijn middenvelders kom ik 90% van de gevallen naar binnen, en dan zijn Modric en Di Maria op die plaatsen ideaal. Di Maria heeft ook echt een neusje voor de goal: staat vaak op de goede positie (randje 16 bij afvallende ballen enzo).en als je moest kiezen tussen modric en di maria, wie kies je dan? Heb al een hele tijd tots modric maar zijn schot valt me toch erg tegen, zit weinig kracht aan. Zit te denken om hem in te ruilen voor di maria maar twijfel of hij op cm goed tot z'n recht komt.
![]()
Gewoon 4-0 achter komen in de eerste helft door 3 kopduels te verliezen van Valbueno
En kickoff glitch![]()
Rakitic gewoonquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan heb je aan alves wel een goede jaen als je moest kiezen tussen modric en di maria, wie kies je dan? Heb al een hele tijd tots modric maar zijn schot valt me toch erg tegen, zit weinig kracht aan. Zit te denken om hem in te ruilen voor di maria maar twijfel of hij op cm goed tot z'n recht komt.
![]()
![]()
Absoluut Di Maria. Modric is een goede tweede (beter dan bv TOTS Rakitic imo), maar die kan echt niet tippen aan Di Maria. Die is sneller, wendbaarder, schiet beter....en het belangrijkste: hij staat overal waar je hem op dat moment hebben wilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan heb je aan alves wel een goede jaen als je moest kiezen tussen modric en di maria, wie kies je dan? Heb al een hele tijd tots modric maar zijn schot valt me toch erg tegen, zit weinig kracht aan. Zit te denken om hem in te ruilen voor di maria maar twijfel of hij op cm goed tot z'n recht komt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Top dankjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut Di Maria. Modric is een goede tweede (beter dan bv TOTS Rakitic imo), maar die kan echt niet tippen aan Di Maria. Die is sneller, wendbaarder, schiet beter....en het belangrijkste: hij staat overal waar je hem op dat moment hebben wilmoet ik ramires aan de andere kant ook vervangen en daar een creatieve speler neerzetten, kan iedereen uit de bpl zijn.
Iemand een leuk idee? Tots lallana ofzo?![]()
Was er al bang voor jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan nietheb een sterke link voor ronaldo nodig
![]()
![]()
Is dat ook in 41212(2)? Misschien is Ramires daar houden dan niet zo gek: die doet aanvallend en verdedigend mee. Lallana is toch vooral aanvallend actief imo (ik heb hem als CAM)...wel heel veel assists thoughquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Top dankjemoet ik ramires aan de andere kant ook vervangen en daar een creatieve speler neerzetten, kan iedereen uit de bpl zijn.
Iemand een leuk idee? Tots lallana ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee de gewone 433quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat ook in 41212(2)? Misschien is Ramires daar houden dan niet zo gek: die doet aanvallend en verdedigend mee. Lallana is toch vooral aanvallend actief imo (ik heb hem als CAM)...wel heel veel assist thoughmiddenveld moet dan motm di maria - tots toure - ??? Worden. Hoeft niet heel verdedigend te zijn wat mij betreft, deed het eerst ook met modric en ramires en di maria is wel dezelfde type speler als ramires dus nu heb ik nog een creatieve speler nodig.
Vorm naar spurs jaconcurrentie met lloris moet hij wel kunnen winnen lijkt me
![]()
In dat geval: Santi Cazorla of TOTS Lallana, imo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee de gewone 433middenveld moet dan motm di maria - tots toure - ??? Worden. Hoeft niet heel verdedigend te zijn wat mij betreft, deed het eerst ook met modric en ramires en di maria is wel dezelfde type speler als ramires dus nu heb ik nog een creatieve speler nodig.
Vorm naar spurs jaconcurrentie met lloris moet hij wel kunnen winnen lijkt me
Ik vind het wel een verrassende transfer, deze zag je niet al weken eerder aankomen ofzo. Lijkt me toch dat Vorm bepaalde toezeggingen heeft gekregen, anders zou ik die stap niet maken, als ik hem was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanavond of morgen maar weer wat spelers kopen. Het oude principe van TOTW spelers die stijgen is weer van toepassingArmero 66k laagste bin nu..
![]()
Midden in een wedstrijd valt mn linkerpookje zowat uit mn controllerMaar ff afmaken en dan een nieuwe halen.
![]()
Dan wordt het lallanaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval: Santi Cazorla of TOTS Lallana, imo.
Ik vind het wel een verrassende transfer, deze zag je niet al weken eerder aankomen ofzo. Lijkt me toch dat Vorm bepaalde toezeggingen heeft gekregen, anders zou ik die stap niet maken, als ik hem was.med/med spelers op cm vallen amper op bij mij.
Lijkt mij ook ja. Maar denk dat vorm deze stap wel aankan![]()
Rooney al eens op CM gehad?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan wordt het lallanamed/med spelers op cm vallen amper op bij mij.
Lijkt mij ook ja. Maar denk dat vorm deze stap wel aankan
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
ThadCastle-repair al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Zhano het volgende:
Midden in een wedstrijd valt mn linkerpookje zowat uit mn controllerMaar ff afmaken en dan een nieuwe halen.
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Janiet in dit team maar wel ergens anders in, toch denk ik dat het meer een linksbuiten is
![]()
Nu ga ik dus een team maken waarin je wide-CAM's hebt. Dan zet ik Rooney op de linker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
je maakt toch een bluetooth device aan op je ps3?quote:
http://www.thesixthaxis.c(...)d-wirelessly-on-ps3/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja en dat werkt prima in het XMB en Dead Space 3. Maar in GTA en FIFA niet...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
je maakt toch een bluetooth device aan op je ps3?![]()
Dat is wel gay.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en dat werkt prima in het XMB en Dead Space 3. Maar in GTA en FIFA niet...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FIFA 14 (Use a DualShock 3 to navigate menu when pop up says to use wireless controller and then use Dualshock 4.)![]()
huh?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Rijst het volgende:
FIFA 14 (Use a DualShock 3 to navigate menu when pop up says to use wireless controller and then use Dualshock 4.)![]()
a noobjequote:
Idk if it's old news to some people but I decided to share the news anyways. I just had to use a DS3 to navigate the main menu. Once I entered UT the controller worked fine and damn right it felt way better. I figured I might as well start using the DS4 since I pre ordered a PS4 and will be switching over to next-gen.![]()
Ja, het is stabieler.quote:
Doe maar.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vertalingquote:a noobje
Idk if it's old news to some people but I decided to share the news anyways. I just had to use a DS3 to navigate the main menu. Once I entered UT the controller worked fine and damn right it felt way better. I figured I might as well start using the DS4 since I pre ordered a PS4 and will be switching over to next-gen.
Ik wit net oft it âld nijs is mar ik ha besletten om it nijs te dielen. Ik ha gewoan de DS3 brûkt om troch it menu te navigeren. Doe't ik Ultimate Team iepene koe ik de DS4 controller gewoan brûke en it fielde waskr goed. Ik gean no gewoan de DS4 controller brûke oant ik overswitch nei de next-gen console.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vertaling
Ik wit net oft it âld nijs is mar ik ha besletten om it nijs te dielen. Ik ha gewoan de DS3 brûkt om troch it menu te navigeren. Doe't ik Ultimate Team iepene koe ik de DS4 controller gewoan brûke en it fielde waskr goed. Ik gean no gewoan de DS4 controller brûke oant ik overswitch nei de next-gen console.
Wow, echt een goede vertalingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vertaling
Ik wit net oft it âld nijs is mar ik ha besletten om it nijs te dielen. Ik ha gewoan de DS3 brûkt om troch it menu te navigeren. Doe't ik Ultimate Team iepene koe ik de DS4 controller gewoan brûke en it fielde waskr goed. Ik gean no gewoan de DS4 controller brûke oant ik overswitch nei de next-gen console.![]()
![]()
Isaac Cuenca kampte in het verleden met diverse blessures en dat was voor meerdere clubs een reden om níet met hem in zee te gaan, deze zomer. Deportivo la Coruña waagde de gok wel, maar is nu al van een koude kermis thuisgekomen. De Spaanse buitenspeler blesseerde zich maandag al meteen op de eerste training van zijn nieuwe club en staat voorlopig aan de kant.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Frysk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je bent zelf een afwijking.quote:
Poker zo kan Zhano het ook begrijpen
Isaac Cuenca kampte yn it ferline mei ferskate blessueres en dat wie foar meardere clubs in reden om net mei him yn see te gean, dizze simmer. Deportivo la Coruña waagde de gok wol, mar is no al fan in kâlde merke thúskommen. De Spaanske buitenspeler blesseerde him moandei al fuortendaliks op de earste trening fan syn nije club en stiet foarriedich oan de kant.![]()
Dat uitshirt van Charlton komend seizoen, exact hetzelfde als dat van barca een tijd terug (geel met oranje), alleen de logo's veranderd
![]()
![]()
Ik heb die tekst zelf naar het Nederlands vertaald en toen naar Fries via deze website: http://www.oersethelp.nl/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. Bijna foutloos, ook qua zinsopbouw. Dat is bij Engels > NL vaak wel anders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bin lykas by de C1000 west, mar spitigernôch wiene der gjin nije produkten. Fannemiddei gean ik noch nei de Ah XL hooplik hawwe hja dêr nije chips. Ik seach dat Meunster yn de oanbieding wie dus ik ha in treetje meinommen terop myn fyts.![]()
en zo kan rijst het begrijpen
艾萨克·昆卡在过去的挣扎与各种各样的伤害,是对几家具乐部的理由不去这个夏天,他的势力拉科鲁尼亚利用了机会,但已经回家如梦初醒。西班牙边锋受伤周一已经在他的新东家的第一届会议,并初步就在身边。![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik bin lykas by de C1000 west, mar spitigernôch wiene der gjin nije produkten. Fannemiddei gean ik noch nei de Ah XL hooplik hawwe hja dêr nije chips. Ik seach dat Meunster yn de oanbieding wie dus ik ha in treetje meinommen terop myn fyts.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Akkoard!quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik gean aanst nei it strân, hooplik kom ik de minsken tsjin dy ik dêr ferline jier ek in kear seach'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dy PS4 controller wurket wier foar gjin kut, moat do de hiele tiid wikseljen en sa mei dyn PS3 controller derby![]()
![]()
not funnyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:07 schreef wieisboos het volgende:
en zo kan rijst het begrijpen
艾萨克·昆卡在过去的挣扎与各种各样的伤害,是对几家具乐部的理由不去这个夏天,他的势力拉科鲁尼亚利用了机会,但已经回家如梦初醒。西班牙边锋受伤周一已经在他的新东家的第一届会议,并初步就在身边。![]()
Ik waard kjel my lykas de tarring troch EA. Ik siet yn Ultimate Team yn my squad. Ynienen in error, wurd ik út Ultimate Team set. Ik wol der wer yn. Sjoch ik ynienen dat yntro schermpje fan Ultimate Team dysto sit asto foar it earst Ultimate Team opstart. Ik gelyk nei it dashboard en fifa op 'e nij opstart en doe't die Ultimate Team it gewoan wer. Ultimate Team op de xbox is al hiel de dei drama, alles rint stadich, allinne mar errors, spilers keapje slagget net, consumables tapasse slagget ek net. Mar what the fock wie dat dan ynienen![]()
Middei minsken fan it goede libben. Sit lekker by de iepen hurd mei in pasoa jus en in stik gebak. Lekker relaxt hjir!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Middei minsken fan it goede libben. Sit lekker by de iepen hurd mei in pasoa jus en in stik gebak. Lekker relaxt hjir!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
rot in ein op mei dyn kut frysk
[ Bericht 40% gewijzigd door Reemi op 22-07-2014 14:28:33 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi, meitsje do webside no ris. Futhead is better. Groetnis OzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi, meitsje do webside no ris. Futhead is better. Groetnis Ozz
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bin do in autist dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
Ik kan niet goed omgaan met veranderingen!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je daar een autist aan herkennen dan? Nu je het zegt, mijn dokter noemde mij wel altijd al 'speciaal'. Maar ik dacht dat dat gewoon was omdat ik af en toe op schoot mocht zitten.quote:![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je daar een autist aan herkennen dan? Nu je het zegt, mijn dokter noemde mij wel altijd al 'speciaal'. Maar ik dacht dat dat gewoon was omdat ik af en toe op schoot mocht zitten.
Heb je ook een helmpje op als je op de bus staat te wachten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En naam en telefoonnummer in je kleren genaaid?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je ook een helmpje op als je op de bus staat te wachten?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En naam en telefoonnummer in je kleren genaaid?![]()
Better makkest do Wefut gewoan beskikber yn it Frysk Reemi... Lykasto sjochtst is der in soad fraach nei.![]()
doe doe.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mensen over een weekje(?) beginnen de Summer Transfers en ik wil James kopen voor een Liga BBVA team - krijgt hij dan een CAM kaartje of gewoon een RW kaartje?
:)![]()
Ik zal even met EA bellen voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen over een weekje(?) beginnen de Summer Transfers en ik wil James kopen voor een Liga BBVA team - krijgt hij dan een CAM kaartje of gewoon een RW kaartje?![]()
![]()
* MrvanTrapZ wrijft over zijn glazenbolquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen over een weekje(?) beginnen de Summer Transfers en ik wil James kopen voor een Liga BBVA team - krijgt hij dan een CAM kaartje of gewoon een RW kaartje?![]()
**(&@&!(#*!((
CAM kaartje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal het even vragen aan mijn matties van EAquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef mvdk_ het volgende:
edit: hij wordt LB![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vanavond Theo. Zijn nu nog niet beschikbaar
cam zou logisch zijn, maar met EA weet je het nooit. Hij zal ook heel duur zijn aan het begin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen over een weekje(?) beginnen de Summer Transfers en ik wil James kopen voor een Liga BBVA team - krijgt hij dan een CAM kaartje of gewoon een RW kaartje?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben dadelijk wel screwed als Ibra door blijft stijgen![]()
Hij blijft wel stijgen. Vanavond koop je gewoon (na 100k packs) een Schweini, Muller, Pogba, Sanchez en een shitload aan Mascheranosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zal het even vragen aan mijn matties van EA
edit: hij wordt LB![]()
Ja, de hype rondom hem heen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cam zou logisch zijn, maar met EA weet je het nooit. Hij zal ook heel duur zijn aan het begin.
Gewoon sparen tot de Summer Transfers denk ik. Een paar coin boosts enzo
Al die transfer shizzles?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij blijft wel stijgen. Vanavond koop je gewoon (na 100k packs) een Schweini, Muller, Pogba, Sanchez en een shitload aan MascheranosRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou niet weten waarom hij nog zou gaan dalen... Of er moeten nog veel packs worden geopend met transfers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Ik hoop dat mensen spelers gaan dumpen voor de 100k packsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom hij nog zou gaan dalen... Of er moeten nog veel packs worden geopend met transfers.
Mwah hij zou niet veel zakken zoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen spelers gaan dumpen voor de 100k packsMiss 200k max, maar daarna worden er (lijkt mij) nooit zoveel packs meer geopend.
![]()
200k zakken zal al leuk zijn voor mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah hij zou niet veel zakken zoMiss 200k max, maar daarna worden er (lijkt mij) nooit zoveel packs meer geopend.
Ben ik nu de loser van dit topic omdat ik een Serie A team heb met Ibarbo, Balotelli en Cuadrado ipv hybrids met TOTS Reus en recordbreaker Klose enzo:)![]()
Zeker nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef mvdk_ het volgende:
Ben ik nu de loser van dit topic omdat ik een Serie A team heb met Ibarbo, Balotelli en Cuadrado ipv hybrids met TOTS Reus en recordbreaker Klose enzoik had een hybrid met jackson en cuadrado en dat speelde zo gruwelijk goed
![]()
![]()
Alleen Trapz vindt je nu cool.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef mvdk_ het volgende:
Ben ik nu de loser van dit topic omdat ik een Serie A team heb met Ibarbo, Balotelli en Cuadrado ipv hybrids met TOTS Reus en recordbreaker Klose enzo![]()
baas juist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef mvdk_ het volgende:
Ben ik nu de loser van dit topic omdat ik een Serie A team heb met Ibarbo, Balotelli en Cuadrado ipv hybrids met TOTS Reus en recordbreaker Klose enzo
Hey Koning, vanavond een 50k/100k potje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zeker nietik had een hybrid met jackson en cuadrado en dat speelde zo gruwelijk goed
![]()
Nee man, er zijn heel veel mensen die hem er goedkoop op zetten. Gister was 1.870.000 de laagste binnen en in 5 minuten refreshen kwam ik er al zat tegen rond 1.700.000. Had er gister 4 gekocht en verkocht op die manier tijdens het FOK!-enquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij verslaan zulke hybrids gewoon volledige TOTS teams.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zeker nietik had een hybrid met jackson en cuadrado en dat speelde zo gruwelijk goed
-----
Mensen ik wil een hybrid maken en ik heb dit tot nu toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie voor GK en RB? En ik ben niet helemaal tevreden over Diakité maar hij moet er zijn voor Cuadrado chem.:)![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Volgens mij verslaan zulke hybrids gewoon volledige TOTS teams.
-----
Mensen ik wil een hybrid maken en ik heb dit tot nu toe:Wat een kut team doe maar gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie voor GK en RB? En ik ben niet helemaal tevreden over Diakité maar hij moet er zijn voor Cuadrado chem.![]()
[..]
-----
Mensen ik wil een hybrid maken en ik heb dit tot nu toe:KonkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie voor GK en RB? En ik ben niet helemaal tevreden over Diakité maar hij moet er zijn voor Cuadrado chem.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hey schat, vanavond is goed. 50k/100k gaat niet lukken want dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey Koning, vanavond een 50k/100k potje?
Groetjess![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een kut team doe maar gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Zapata ipv Diakite en dan Abate op RB.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[..]
-----
Mensen ik wil een hybrid maken en ik heb dit tot nu toe:Abbiati, zapata en maiconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie voor GK en RB? En ik ben niet helemaal tevreden over Diakité maar hij moet er zijn voor Cuadrado chem.![]()
Ik vind Diakite erg goed en Konko is sowieso 1000x beter dan Abatequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of Zapata ipv Diakite en dan Abate op RB.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:47 schreef mvdk_ het volgende:
[..]Nog steeds een kut teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook nog steeds een kutcommentquote:
ik vroeg niet of het een kut team was maar wie ik als GK en RB moest neerzetten
Ja, Konko is wel echt een baasje. Maar trouwens, hij heeft helemaal geen sterke CB link nodig naar Cuadrado... toch? Dan kan hij gewoon elke Serie A GK - CB - RB sterke links nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Diakite erg goed en Konko is sowieso 1000x beter dan Abate
Dan wissel ik gewoon Diakité erop voor Zapata tijdens een wedstrijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Diakite erg goed en Konko is sowieso 1000x beter dan AbateMisschien volgende week Handanovic - Vidic - Maicon?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, Konko is wel echt een baasje. Maar trouwens, hij heeft helemaal geen sterke CB link nodig naar Cuadrado... toch? Dan kan hij gewoon elke Serie A GK - CB - RB sterke links nemen.:)![]()
Je kan echt wel een leuke hybrid maken met Jackson probeer het eensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
ook nog steeds een kutcomment
ik vroeg niet of het een kut team was maar wie ik als GK en RB moest neerzetten![]()
Maicon naar Inter?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:50 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Dan wissel ik gewoon Diakité erop voor Zapata tijdens een wedstrijd
[..]
Misschien volgende week Handanovic - Vidic - Maicon?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jij bent een rijke tata, maar je kan geen 100k overleggen? Maar goed, als je het niet wilt is het begrijpelijk. Dan maar een gewone potquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hey schat, vanavond is goed. 50k/100k gaat niet lukken want dat heb ik niet.
Groetjess![]()
![]()
Nee, Vidic naar Inter, dan heeft Subotic nog een onnodig extra oranje lijntje, en Maicon op 9 chem want hij heeft twee oranje lijntjes.quote:neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan echt wel een leuke hybrid maken met Jackson probeer het eens:)![]()
Heb geen Rodríguez op CAM dan moet ik muntjes kopen enzo heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mdvk_ gewoon zo spelen wat je verkracht iedereen z'n kontje.
[ afbeelding ]:)![]()
Patrick pakt dat team in zijn eentje aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mdvk_ gewoon zo spelen wat je verkracht iedereen z'n kontje.
[ afbeelding ]
Is sws wel gewend om een massa te verkrachten.
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Patrick pakt dat team in zijn eentje aan.
Is sws wel gewend om een massa te verkrachten.
Oh, dom dom dom van me.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Nee, Vidic naar Inter, dan heeft Subotic nog een onnodig extra oranje lijntje, en Maicon op 9 chem want hij heeft twee oranje lijntjes.
[..]
neeInderdaad, dat kan wel een leuke zijn. Of gewoon Konko.
Die linkerkant is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
mdvk_ gewoon zo spelen want je verkracht iedereen z'n kontje.
[ afbeelding ]![]()
Zou het best willen, maar op dit moment heb ik het echt nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent een rijke tata, maar je kan geen 100k overleggen? Maar goed, als je het niet wilt is het begrijpelijk. Dan maar een gewone pot![]()
al m'n coins zitten in speler op dit moment. En hopelijk gaat het vanavond beter dan gisteren haha
![]()
Nice. even terugkopen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee man, er zijn heel veel mensen die hem er goedkoop op zetten. Gister was 1.870.000 de laagste binnen en in 5 minuten refreshen kwam ik er al zat tegen rond 1.700.000. Had er gister 4 gekocht en verkocht op die manier tijdens het FOK!-en
IF Armero als LB.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die linkerkant is wel een beetje jammer:)![]()
IF Armeroquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die linkerkant is wel een beetje jammerSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die hoeft toch alleen maar te kunnen rennen en crossen op Ibargod en Martinez.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je nog Zuniga met 3 skillmoves en 2 WF"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
IF Armero haal ik vanavond ook wel even dan.
Eerst 1 100k pack openen.Precies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die hoeft toch alleen maar te kunnen rennen en crossen op Ibargod en Martinez.Ibaasbo maakt ze wel af.
Ik kan helemaal nergens mee overweg maar ik zal het proberenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Weet niet of je met 433 overweg kan maar anders raar ik je dit aan![]()
[ afbeelding ]
Alleen Rooney i.p.v Gerrard. Kan prima, want het is de linkerCDMquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Weet niet of je met 433 overweg kan maar anders raar ik je dit aan![]()
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ken jou ergens van. Jij was volgens mij bij zo'n Fifa website die is opgehouden met bestaan? Ik weet de naam niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:58 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik kan helemaal nergens mee overweg maar ik zal het proberen![]()
Nee, dat was niet ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van. Jij was volgens mij bij zo'n Fifa website die is opgehouden met bestaan? Ik weet de naam niet meer
Ik heb altijd FUThead gebruikt bij het maken van teams op FUT enzo. Ik ken daarnaast alleen maar WeFUT en FUTwiz.:)![]()
Hmmm, okéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Nee, dat was niet ik
Ik heb altijd FUThead gebruikt bij het maken van teams op FUT enzo. Ik ken daarnaast alleen maar WeFUT en FUTwiz.![]()
Kan iemand nog een goede (goedkope) hybrid maken met Reus en Ibarbo? Budget is 30k (exclusief Reus en Ibarbo) alvast bedankt
Bohhhh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef mvdk_ het volgende:
Kan iemand nog een goede (goedkope) hybrid maken met Reus en Ibarbo? Budget is 30k (exclusief Reus en Ibarbo) alvast bedanktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Marchettiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Zolang ik er maar mee kan winnen![]()
Wie als keeper?
very op![]()
![]()
Ibaasbo moet een spitta bij hem hebben.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar dan moet je reus op lm verkrachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ibaasbo moet een spitta bij hem hebben.![]()
![]()
Reus op LMquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar dan moet je reus op lm verkrachten
4-3-2-1 en dan Naldo ipv Dante en Jonathan ipv Maicon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar dan moet je reus op lm verkrachten:)![]()
Ibrabo op CAM in 433(4), speelde best lekker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar dan moet je reus op lm verkrachten
Ik kan niet met 433 omgaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Reus linksbuitenben ik nu voor aan het sparen
heb geeneens 40k meer
No problemoquote:Ik ben tantoeslecht dus goed voor je zelfvertrouwen.
100k packs al beschikbaar ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wook was bij mij echt bagger, had zijn NIF en die was fantastisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Speel bijna niet meer met silvers maar deze wil ik ooit nog wel makenziet er wel tof uit
Voldeed dus niet helemaal aan de verwachtingen...
Ja.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iedereen zegt van zichzelf toch dat ie slecht isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
No problemoIk ben tantoeslecht dus goed voor je zelfvertrouwen.
bijna iedereen dan
![]()
Jij en kidd hadden laatst een potje gedaan toch? Wat was de uitslag daarvan?![]()
Cross abuse won van mijn pace abuse.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iedereen zegt van zichzelf toch dat ie slecht isbijna iedereen dan
![]()
Jij en kidd hadden laatst een potje gedaan toch? Wat was de uitslag daarvan?
Totdat ik de Ibarbinator erin gooide. gelijk 2 doelpuntenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Standaard FUT14 potje dusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cross abuse won van mijn pace abuse.:)![]()
Ik doe van alles wat maar ik ben eigenlijk nergens echt goed inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel zelden tegen mensen die over de vleugels gaan. Alleen maar LB Y kiddo's
Ibarbo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik doe van alles wat maar ik ben eigenlijk nergens echt goed inRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteren speelde ik ook veel over de vleugels, maar jij bent ergerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel zelden tegen mensen die over de vleugels gaan. Alleen maar LB Y kiddo'swat jij allemaal met cuadrado kan doen..
![]()
![]()
Dus je verloor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cross abuse won van mijn pace abuse.
Totdat ik de Ibarbinator erin gooide. gelijk 2 doelpunten![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net Ibarbo idd, hij doet van alles, maar is nergens goed in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou die Ibarbo stelt dus ook niks voor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vond ibarbo wel redelijk maar ibra was echt 10 klasse beter, daarnaast kan ik niet goed omgaan met een 2 spitsen systeem behalve 4222![]()
Ja, klopt maar ik zat niet echt lekker in de wedstrijd. Kwam ook wel een beetje doordat jij iedere keer direct scoorde uit de voorzetten van jou met uitgerekend Joveticquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren speelde ik ook veel over de vleugels, maar jij bent ergerwat jij allemaal met cuadrado kan doen..
.
![]()
Geloof mij nou maar TrapGOD, als jij een paar minuten achter elkaar gaat refreshen dan kom je een goedkope BIN tegen.quote:![]()
Vanavond maar eens refreshen, Kiidgodquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
nou maar TrapGOD, als jij een paar minuten achter elkaar gaat refreshen dan kom je een goedkope BIN tegen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet te lang, want ik ga het ook doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond maar eens refreshen, Kiidgod![]()
Moet je wel je console aanzettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar TrapGOD, als jij een paar minuten achter elkaar gaat refreshen dan kom je een goedkope BIN tegen.Crespo gemist voor 300k onder zijn prijs, telefoon app was te traag
![]()
Eerst even een 100k pack openen vanavond voor ik echt loesoe ga.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, klopt. Ik deed gewoon constant refreshen en ondertussen zat ik op mijn mobielquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je wel je console aanzettenCrespo gemist voor 300k onder zijn prijs, telefoon app was te traag
. En als ik dan zeg dat er 1 erop stond dan stond ik direct op scherp. Wel een beetje saai/suf om te doen, maar het kan je zo 100k schelen.
![]()
Joveticquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt maar ik zat niet echt lekker in de wedstrijd. Kwam ook wel een beetje doordat jij iedere keer direct scoorde uit de voorzetten van jou met uitgerekend Jovetic.
![]()
![]()
komen geen 100K packs man, nooit op dinsdagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerst even een 100k pack openen vanavond voor ik echt loesoe ga.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jovetic is wel een baasje inderdaad, daar speelde ik veel mee aan het begin van Fifa 14 toen 'ie nog 25.000 ekkies kosttequote:![]()
Tuurlijk wel. Dit is de laatste kans voor EA om de echte doekoes binnen te harken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
komen geen 100K packs man, nooit op dinsdagen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wtf zijn ekkiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jovetic is wel een baasje inderdaad, daar speelde ik veel mee aan het begin van Fifa 14 toen 'ie nog 25.000 ekkies kostte
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Abbiati..dat gun je zelfs je ergste vijand niet johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is hij zo slechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Abbiati..dat gun je zelfs je ergste vijand niet joh?
quote:niet op mijn straten iigquote:
Hala Madrid !
Abbiati is anders altijd goed als ik tegen hem speelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Abbiati..dat gun je zelfs je ergste vijand niet joh![]()
![]()
Laat die oude mannen, ze denken dat het nog steeds de zelfde straattaal is als 20 jaar geleden.quote:![]()
Oh, dan heb je pech. Als je Ps had gespeeld mocht je wel 50.000 ekkies van mij hebben omdat een vriend van BMI een vriend van mij isquote:![]()
ekkiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, dan heb je pech. Als je Ps had gespeeld mocht je wel 50.000 ekkies van mij hebben omdat een vriend van BMI een vriend van mij is
quote:Kan er niks van nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Abbiati is anders altijd goed als ik tegen hem speelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wollah, kzweer ik prik je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat die oude mannen, ze denken dat het nog steeds de zelfde straattaal is als 20 jaar geleden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
West en Centrum swaquote:Hala Madrid !
Oud? Zit nog aan mijn begin 20 jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat die oude mannen, ze denken dat het nog steeds de zelfde straattaal is als 20 jaar geleden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: