Maar dan ook echt, geen ene tering.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee clubs die geen ene tering te zoeken hebben in de Eredivisie.
Akkoordquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hou me niet zo met voetbal bezig, maar herkende dit even.
Akkoord dat ik niets van voetbal weet? Goed hoor. Ik ben vrouw dus vind dat niet zo erg.quote:
Excelsior was Veldwijk en Dordrecht Gladon geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud papierclub en een club die in een fietsenhok speelt.
Wat moet je met die pauperzooi.
Ik verwacht van vrouwen dan ook niet dat ze verstand van voetbal hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Akkoord dat ik niets van voetbal weet? Goed hoor. Ik ben vrouw dus vind dat niet zo erg.
Zolang ze na het voetballen maar hun shirtjes uit trekken.
Het kan ook zomaar dat ze stabiel in de middenmoot eindigen hoor. Cambuur en GAE bleven er vorig jaar ook vrij gemakkelijk in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Excelsior was Veldwijk en Dordrecht Gladon geloof ik.
Allebei weg en verder niet zo sterk, dus die hebben een wonder nodig.
Met vrouwen kan je ook niet over voetbal praten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik verwacht van vrouwen dan ook niet dat ze verstand van voetbal hebben.
Dat is mooi toch dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik verwacht van vrouwen dan ook niet dat ze verstand van voetbal hebben.
Nope. Dat kan met geen 1 vrouw.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrouwen kan je ook niet over voetbal praten.
En Willem II dan ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar dat ze stabiel in de middenmoot eindigen hoor. Cambuur en GAE bleven er vorig jaar ook vrij gemakkelijk in.
Mede te danken aan de zwakte van de Eredivisie.
Ik vind 't ook moeilijk om ploegen nu in te schatten. De selecties zijn veranderd en er kan altijd nog wat bij komen of af gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar dat ze stabiel in de middenmoot eindigen hoor. Cambuur en GAE bleven er vorig jaar ook vrij gemakkelijk in.
Mede te danken aan de zwakte van de Eredivisie.
Wielrennen mag ook, wat vind jij van de overname van Belkin van Lotto?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach jee, nog meer van dat dombovoetbalgelul hier.
Ik had 't al gelezen. Weer een Afrikaan uit Oost-Europa. Ik zie een patroon.quote:
Ik heb nog geen wielrennen gezien. De belangstelling voor sport is naar het nulpunt gedaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wielrennen mag ook, wat vind jij van de overname van Belkin van Lotto?
Voor alles, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wielrennen gezien. De belangstelling voor sport is naar het nulpunt gedaald.
Welk onderwerp vind je geyl?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wielrennen gezien. De belangstelling voor sport is naar het nulpunt gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |