Zeiken over bagger en dan om nog grotere bagger vragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:27 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
En zijn kutpoppen die allemaal hetzelfde klinken en dezelfde kul herhalen
waarom geen seinfeld godverdommen
groet
Ik wil niet werken joquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:28 schreef Zeetakje het volgende:
TS baalt dat hij geen geld krijgt terwijl hij met zijn poppen speelt
Dat gevoel heb ik nou altijd bij jouw topicsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
zo vaak herhaald dat het gewoon niet meer grappig is
Ik recycle amper wat, dus je stelt je aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:37 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou altijd bij jouw topics
Ditquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Seinfield is net zoals Jeff Dunham zo vaak herhaald dat het gewoon niet meer grappig is, geldt voor heel CC btw.
Ja klopt, alleen was Jeff Dunham vanaf de eerste keer al kut voor mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Seinfield is net zoals Jeff Dunham zo vaak herhaald dat het gewoon niet meer grappig is, geldt voor heel CC btw.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:28 schreef Zeetakje het volgende:
TS baalt dat hij geen geld krijgt terwijl hij met zijn poppen penis speelt
Dat ontken ik nietquote:
Wat de neuk is darma and greg, boelerboyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef katindeboom het volgende:
[..]
ga maar darma and greg kijken kneusje
echte serie voor jouw, lesboyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wat de neuk is darma and greg, boelerboy
Met als subtiel verschil dat Jeff Dunham nooit grappig is geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Kutkloon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zie hem elke keer maar hetzelfde zeggen
Frasier is echt echt master.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:07 schreef lavo het volgende:
Zeer terechte klacht.
Waarom zenden ze geen goede series meer uit, zoals Psych en Frasier?
Die afleveringen hebben ze ook zo weinig uitgezonden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:07 schreef lavo het volgende:
Zeer terechte klacht.
Waarom zenden ze geen goede series meer uit, zoals Psych en Frasier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |