Omg. Spijt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef Santello het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
(we weten dat stimorol geen chocola gaat eten)
Ga naar een benzinestation en haal daar een paar repen voor vanavondquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Spijt.
I need chocolate men. Iets op mn leegte te vullen.
Mens in woon letterlijk 4m lopen af van de superquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ga naar een benzinestation en haal daar een paar repen voor vanavond
Dan ga je heen en terug joggen of fietsen, dan heb je die ene reep er ook weer gelijk vanaf 'getraint'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mens in woon letterlijk 4m lopen af van de superMoet afvallen. Dit is een battle dus vet en er strx weer uberheet uitzien op vakantie.
Fat struggles
Wil je me er heen rollen..?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan ga je heen en terug joggen of fietsen, dan heb je die ene reep er ook weer gelijk vanaf 'getraint'
Sorry maar ben te moe. Tijdje gestopt met sporten en nooit meer begonnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef Peunage het volgende:
Uurtje hardlopen, dan kun je de rest van de dag eten wat je wilt
Begin dan weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry maar ben te moe. Tijdje gestopt met sporten en nooit meer begonnen.
Even koekje eten eerst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, motivatie en zo moet je zelf vinden
Ik denk echt dat dit klopt... Maar wat ik vandaag heb gegeten was: broodje hummus, 1 gevulde paprika, 1 bord met bulgur en heel weinig doner.quote:
Wat moeten ze dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Blocko het volgende:
Vrouwen hebben niet een vrijbrief om gewoon maar overdag te eten wanneer ze daaronder lek zijn hoor.
Beetje bij beetje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk niet eten. Dat is kut.
Jij komt in de hemel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:02 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja eten, omdat je niet vast
fml. Met je feestmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |