je moet wel een beetje mijn catch driften moddiequote:
dat lijkt me echt zwaar kut, gelukkig nog niet meegemaakt. wel toen het buiten gebeurde en ik na 10000 keer met mijn ogen te hebben geknipperd dat toen ik hem eruit voelde komen de wind het ook gelijk meenam.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb dat een X midden op de snelweg gehadgelukkig was ik vlak voor mijn afrit.
quote:
Dus hij zat niet al oogbloedend in je oogspier verdraaid?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef .sfinx het volgende:
[..]
je moet wel een beetje mijn catch driften moddie
technically speaking, zit het half achter de oogbalquote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Dus hij zat niet al oogbloedend in je oogspier verdraaid?![]()
quote:
Heel veel en heel hard in je oog wrijven helpt vast ook.quote:
Eigenlijk moeten we TS gelijk vragen er een gifje van te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
Naar beneden kijken en als een mongool knipperen en je oog bewegen helpt ook.
gewoon een theelepeltje onder je oogbal doen en een beetje naar voren krikken, kan je de lens zo eruit halenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
Naar beneden kijken en als een mongool knipperen en je oog bewegen helpt ook.
Scherruuuuuuup.quote:
Ik was serieus ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef .sfinx het volgende:
[..]
gewoon een theelepeltje onder je oogbal doen en een beetje naar voren krikken, kan je de lens zo eruit halen
Nee, anders zouden je ogen los in de oogkas zittenquote:
Apple logo.quote:
is toch grapje mattie!quote:
Jaaaja. Stiekem type je dit op je MacBookjuh.quote:
Misschienquote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Jaaaja. Stiekem type je dit op je MacBookjuh.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef koekii het volgende:
[..]
Misschien![]()
- verstuurd vanuit mijn iPad
quote:
quote:
quote:
Dat is helemaal niet onmogelijk en fysiek al helemaal niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|