abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 04:09:47 #26
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_142584783
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik wil niet samenwonen, maar de rest klopt wel.
Nou als ik jou zo hoor lees, dan raak ik al dodelijk vermoeid. Ik heb weliswaar veel dezelfde interesses, en loensen staat ergens ook wel schattig (en geheid zul je je daar ook over opwinden, want je wilt vast niet schattig gevonden worden...).

Ik kan me geen eerlijk man bedenken die serieus is om iets met jou te beginnen (behalve een one night stand), en niet omdat je loenst... maar omdat je met jouw eisen pakket eerlijke mannen onzeker maakt. Je klinkt alsof je een man nog zou afwijzen als hij het verkeerde merk bier of fris drinkt.

Ga eens een paar maanden naar het buitenland, vrijwilligerswerk doen in een niet al te rijk land. Ontdek daar waar het echt om gaat in het leven, her ontdek je zelf of wordt iemand anders. Jij verstikt jezelf en de mensen om je heen met al die eisen. Het leven wordt pas leuk als iemand jou kan verrassen. Maar dat zal zelden gebeuren aangezien je al helemaal hebt vastgelegd hoe jouw man qua karakter moet zijn. Besef je wel dat je die mannen tot karakter zelfmoord zou dwingen.. zodat ze bij jou niet kunnen zijn, wie ze werkelijk zijn.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_142586430
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:09 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nou als ik jou zo hoor lees, dan raak ik al dodelijk vermoeid. Ik heb weliswaar veel dezelfde interesses, en loensen staat ergens ook wel schattig (en geheid zul je je daar ook over opwinden, want je wilt vast niet schattig gevonden worden...).

Ik kan me geen eerlijk man bedenken die serieus is om iets met jou te beginnen (behalve een one night stand), en niet omdat je loenst... maar omdat je met jouw eisen pakket eerlijke mannen onzeker maakt. Je klinkt alsof je een man nog zou afwijzen als hij het verkeerde merk bier of fris drinkt.

Ga eens een paar maanden naar het buitenland, vrijwilligerswerk doen in een niet al te rijk land. Ontdek daar waar het echt om gaat in het leven, her ontdek je zelf of wordt iemand anders. Jij verstikt jezelf en de mensen om je heen met al die eisen. Het leven wordt pas leuk als iemand jou kan verrassen. Maar dat zal zelden gebeuren aangezien je al helemaal hebt vastgelegd hoe jouw man qua karakter moet zijn. Besef je wel dat je die mannen tot karakter zelfmoord zou dwingen.. zodat ze bij jou niet kunnen zijn, wie ze werkelijk zijn.
Uitstekend verwoord. _O_ Dít is het probleem, Pyramid. Mannen die serieus zijn, schrik je af. Mannen die niks te verliezen hebben, raken niet afgeschrikt omdat ze niks te verliezen hebben.
pi_142586504
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Uitstekend verwoord. _O_ Dít is het probleem, Pyramid. Mannen die serieus zijn, schrik je af. Mannen die niks te verliezen hebben, raken niet afgeschrikt omdat ze niks te verliezen hebben.
pi_142586694
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hier verder met het oplossen van bovenstaand vraagstuk.
je kan ook gewoon NIET daten..
boeien dat je ff niet geneukt word.
pi_142595260
Vrijwilligerswerk in een derde wereldland... gadver. :') Nee, die cliche ongein, daar moet je niet bij mij aanzetten. Ik begrijp zo ook wel dat ik enorm veel eisen heb. Maar als een man daar al aan voldoet is het juist zo dat ik hem enorm ophemel. Dat hoor ik dan ook weer, dat ik mannen arrogant maak.
pi_142600027
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef NotYou het volgende:
Je bent volgens mij vooral enorm statusgericht, stelt heel veel eisen waaraan je ook zelf niet lijkt te kunnen voldoen en komt tergend onzeker over.
Zoveel eisten stelt ze toch niet? Genoeg serieuze jongens met een hogere opleiding, die ambities hebben en wel kunstzinnig zijn ingesteld.
Probleem met haar is dat ze de jongens een sollicitatieprocedure laat ondergaan zonder op gevoel af te gaan. Oftewel ze laat ze niet dichtbij tot haar komen, wijst ze af onder het mom van haar criteria en zoekt vervolgens de schuld bij haar uiterlijk. Persoonlijk denk ik dat je gewoon niet zo leuk bent voor een groot deel van de jongens qua opstelling. Als je nou even een foto rondstuurt, kunnen we jou wel uit de droom helpen of het door je loensen komt of niet. Want als je er zo uitziet als je loenst, hoef jij je geen zorgen te maken:
pi_142603601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Zoveel eisten stelt ze toch niet? Genoeg serieuze jongens met een hogere opleiding, die ambities hebben en wel kunstzinnig zijn ingesteld.
Probleem met haar is dat ze de jongens een sollicitatieprocedure laat ondergaan zonder op gevoel af te gaan. Oftewel ze laat ze niet dichtbij tot haar komen, wijst ze af onder het mom van haar criteria en zoekt vervolgens de schuld bij haar uiterlijk. Persoonlijk denk ik dat je gewoon niet zo leuk bent voor een groot deel van de jongens qua opstelling. Als je nou even een foto rondstuurt, kunnen we jou wel uit de droom helpen of het door je loensen komt of niet. Want als je er zo uitziet als je loenst, hoef jij je geen zorgen te maken: [ afbeelding ]
Die kop :') whahah
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:52:09 #33
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142610845
quote:

[..]

Waar? O+
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_142611198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waar? O+
retorische vraag?

p.s. - jade thompson ..seriously?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:12:08 #35
pi_142618254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef cowman het volgende:

[..]

retorische vraag?

p.s. - jade thompson ..seriously?
Vind ik een prachtige dame, ja.
Back on topic: waar zijn die jongens te vinden? Ik vraag het me af.
pi_142619289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Uhm, kijk eens om je heen? Ken er genoeg. Ik zeg niet dat dat representatief is, maar ze zijn er echt wel.

Hoewel, zij zijn allemaal bezet.
pi_142619697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik ben er zelf een, dus dan zijn er echt nog genoeg anderen. Daarnaast is creatief een breed begrip, van wat voor artistieke uitspatting hou je?
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:11:57 #38
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142622849
quote:

[..]

Probleem met haar is dat ze de jongens een sollicitatieprocedure laat ondergaan zonder op gevoel af te gaan. Oftewel ze laat ze niet dichtbij tot haar komen, wijst ze af onder het mom van haar criteria en zoekt vervolgens de schuld bij haar uiterlijk. Persoonlijk denk ik dat je gewoon niet zo leuk bent voor een groot deel van de jongens qua opstelling. Als je nou even een foto rondstuurt, kunnen we jou wel uit de droom helpen of het door je loensen komt of niet. Want als je er zo uitziet als je loenst, hoef jij je geen zorgen te maken: [ afbeelding ]
Goede zuigmond.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:57:14 #39
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142633316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waar? O+
De HKU bijvoorbeeld Hogeschool voor de Kunsten Utrecht!
Of de AHK Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.

Kunstzinnig hoger opgeleid en als kunstenaar moet je wel ambitieus zijn anders red je het niet. Alles wat er hier gezocht word. Nou was dat nou zo moeilijk?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_142633799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:19 schreef PyramidSong het volgende:
Vrijwilligerswerk in een derde wereldland... gadver. :') Nee, die cliche ongein, daar moet je niet bij mij aanzetten. Ik begrijp zo ook wel dat ik enorm veel eisen heb. Maar als een man daar al aan voldoet is het juist zo dat ik hem enorm ophemel. Dat hoor ik dan ook weer, dat ik mannen arrogant maak.
Even dus voor de duidelijkheid, je bent niet onaantrekkelijk omdat je loenst, maar omdat je een onrealistische eisenpakket hebt en je eerlijk gezegd ook niet al te snugger klinkt.

Kortom, je vraag is beantwoordt, mannen interesseert het niet dat je loenst, maar vinden je om andere redenen niet aantrekkelijk. En terecht.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:47:04 #41
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142635249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:11 schreef Devion het volgende:

[..]

Even dus voor de duidelijkheid, je bent niet onaantrekkelijk omdat je loenst, maar omdat je een onrealistische eisenpakket hebt en je eerlijk gezegd ook niet al te snugger klinkt.

Kortom, je vraag is beantwoordt, mannen interesseert het niet dat je loenst, maar vinden je om andere redenen niet aantrekkelijk. En terecht.
Kan kloppen. Er is één type waar alle mannen slecht tegen kunnen (ongeacht rang, stand of opleiding) - en dat zijn zeikwijven.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:16:48 #42
pi_142661582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik ben er zelf een, dus dan zijn er echt nog genoeg anderen. Daarnaast is creatief een breed begrip, van wat voor artistieke uitspatting hou je?
Vooral degenen met een beetje 'quircky' zijn. Van die choatische vrolijke creatievelingen die geen afkeer heeft van het controversiele.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:24:48 #43
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142662101
quote:

[..]

nee, dan moet je je wel zorgen maken :{
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:25:56 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142662177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

De HKU bijvoorbeeld Hogeschool voor de Kunsten Utrecht!
Of de AHK Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.

Kunstzinnig hoger opgeleid en als kunstenaar moet je wel ambitieus zijn anders red je het niet. Alles wat er hier gezocht word. Nou was dat nou zo moeilijk?
ja ik ben zó creatief dat ik er boeken voor moet lezen-mensen _O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:26:43 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142662218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:19 schreef PyramidSong het volgende:
wait, jij zou mij afwijzen puur omdat ik mijn oom in afrika geholpen heb?
pi_142662328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:11 schreef Devion het volgende:

[..]

Ze heeft wél gestudeerd hoor, mocht ze reeds enkele malen aanhalen. Maar ook op mij komt ze niet al te snugger over. Zo zie je maar dat een studie geen bewijs voor wijsheid is.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:30:40 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142662440
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ze heeft wél gestudeerd hoor, mocht ze reeds enkele malen aanhalen. Maar ook op mij komt ze niet al te snugger over. Zo zie je maar dat een studie geen bewijs voor wijsheid is.
ah ze heeft maar twee relaties gehad, heeft compleet geen flauw idee hoe je een partner zoekt, laat dat mens gewoon lekker puberen :Y
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:36:20 #48
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142662789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ah ze heeft maar twee relaties gehad, heeft compleet geen flauw idee hoe je een partner zoekt, laat dat mens gewoon lekker puberen :Y
Who gives a shit anyway? Ik wil nog inmiddels wel eens gewoon een foto zien. Want hoe erg kan het zijn? Zullen in elk geval niet de looks zijn waar mannen op afknappen. Maar dat wisten we al.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_142667214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hahaha, MAAR twee relaties. Lieve schat, ik ben 24, heb sinds mijn 18e lange relaties gehad. Hoezo is dat maar? Moet ik soms elke 3 weken een ander daten?
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:00:58 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142667568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:44 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Hahaha, MAAR twee relaties. Lieve schat, ik ben 24, heb sinds mijn 18e lange relaties gehad. Hoezo is dat maar? Moet ik soms elke 3 weken een ander daten?
het verklaard gewoon hoe jij op zoek bent naar een partner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')