Ik leg de oorzaken bij Fok-it neer. Hij is de boosdoener van dit alles. Hij stookt continu.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt dit te onderschrijven, te accepteren en uit te typen doet mij echt veel deugd. Een feit blijft helaas wel dat Fera haar mening, een wezen met tieten nota bene je dag verziekt daar waar mijn complimenten, gegeven door een wezen met een glorieuze penis je koud lijken te laten...
Ik ben niet alleen persoonlijk gekwetst maar dit tast ook zeker mijn mannelijkheid aan...
Ik pak er nog een biertje bij
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leg de oorzaken bij Fok-it neer. Hij is de boosdoener van dit alles. Hij stookt continu.
Littlerabbit. Alsjeblieft.Geef jezelf en mij een kans om dit op te lossen. Ik ben er haast zeker van dat we dit kunnen.
Hij zoekt continu naar nieuwe personen om de schuld te gevenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.Eerst was het Pax die de hele dag de wind van voren kreeg en nu ik?
Misselijkmakend
Ik kan hier wel een heel lulverhaal met argumenten dat het niet klopt gaan typen, maar je gaat toch weer lopen verwijderen of editen, dus het heeft geen zin.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zoekt continu naar nieuwe personen om de schuld te geven
Gewoon structureel aan het stoken en proberen een rel te veroorzaken
Jammer dat je zo over me denkt, maar goedquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een heel lulverhaal met argumenten dat het niet klopt gaan typen, maar je gaat toch weer lopen verwijderen of editen, dus het heeft geen zin.
Oh, in de zorg? Of cafetaria ofzo?quote:
Ik zie de handreiking vanzelf wel beste Etsu. Ik laat mij nooit, maar dan ook nooit aan het lijntje houden. Bewijs maar dat je deze woorden oprecht meentquote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leg de oorzaken bij Fok-it neer. Hij is de boosdoener van dit alles. Hij stookt continu.
Littlerabbit. Alsjeblieft.Geef jezelf en mij een kans om dit op te lossen. Ik ben er haast zeker van dat we dit kunnen.
jammer, ik ben er al sinds enkele tijdquote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow oke ik kom ook
zolang paxje maar wegblijven, die leugenaar
die is er nietquote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow oke ik kom ook
zolang paxje maar wegblijven, die leugenaar
ga maar weer weg andersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer, ik ben er al sinds enkele tijd
Niet meer naar dingen in de dierverzorging-sector gesolliciteerd?quote:
Nee. Zag wel dat de dierenambulance hier vrijwilligers nodig had misschien dat ik ga solliciteren en dan 1 dag daar ga werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet meer naar dingen in de dierverzorging-sector gesolliciteerd?
Is wel interessant jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee. Zag wel dat de dierenambulance hier vrijwilligers nodig had misschien dat ik ga solliciteren en dan 1 dag daar ga werken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb net mijn pakje sigaretten met sigaretten er nog in weggegooid.
Ik vind roken niet meer zo lekker.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
Jaloers dat jij die wilskracht niet hebt?quote:
Goed zo. Stoppen is beter.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaloers dat jij die wilskracht niet hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |