Mag ik je vriendelijk vragen dit in een ander topic te doen? Dit soort discussies is op dit moment hier totaal niet relevant.quote:
Ja en ze houden zich ook niet aan afspraken. Die experts zouden meegaan met die trein, hoe is er nou controle? Dat ze niet mee mogen ivm gevaar zou kunnen maar wie houd er controle?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
De situatie is natuurlijk sowieso volkomen bizar. Dat er zoveel mensen sterven in een vliegtuig"ongeluk" is nog tot daar aan toe, maar wat er omheen gebeurd is gewoon met geen pen te beschrijven.
Het is juist wel relevant, het is feitelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk vragen dit in een ander topic te doen? Dit soort discussies is op dit moment hier totaal niet relevant.
Deze gast loopt alleen maar paniek te zaaien. Ik heb nog meer vertrouwen in de statements van Rutte dan dit soort Twitterjournalisten.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:47:13Gekkenhuis. Nu krijgt de Maleisische delegatie te horen dat ze de zwarte dozen krijgen overhandigd. Alleen weet niemand waar. reageer retweet
Ik heb niet meteen namen paraat, maar ik heb het idee dat er veel goede correspondenten weg zijn gegaan en de vervanging niet altijd hetzelfde niveau heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt me op dat RTL de laatste tijd wel nogal op de 'sensationele' toer is. Telegraaf-style.
Het is natuurlijk commerciële televisie, maar het is me voorheen niet zo opgevallen.
Ik heb niks met die familie. Zon 'toespraakje betekent niet veel voor mij bovendien las ie het ook nog vanaf de autocue zo te zien. Maar hij had wel al een vakantiekleurtje.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zo wordt ineens heel duidelijk waarom WimLex zo ongeïnteresseerd en gehaast overkwam. Maar dat mag je volgens sommige mensen niet zeggen omdat we allemaal Nederlanders zijn en zo.
Dit. Sensatiezoekertjes met loze tweets de hele dag door.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Deze gast loopt alleen maar paniek te zaaien. Ik heb nog meer vertrouwen in de statements van Rutte dan dit soort Twitterjournalisten.___
twitter:arnout_brouwers twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:53:56The Netherlands, the world's only country where there can be a debate about whether there should be a national day of mourning. #MH17 reageer retweet
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:arnout_brouwers twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:53:56The Netherlands, the world's only country where there can be a debate about whether there should be a national day of mourning. #MH17 reageer retweet
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
Wie is die halve tamme van die tweet dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef superworm het volgende:
[..]Wat een nonsens. Is gewoon geen traditie hier. We deden het ook niet na '53.
Ik snap niet, dat het überhaupt overwogen wordt.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
quote:Caroline vd Heuvel@carolineheuvel · Jul 19
#MH OVSE meldt dat duty free tassen op de rampplek zijn open gemaakt en flessen drank leeg zijn achter gelaten
1962 was de laatste keer, toen Willemien was overleden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef superworm het volgende:
[..]Wat een nonsens. Is gewoon geen traditie hier. We deden het ook niet na '53.
1 koninklijke dode > 2000 Zeelandse doden. Sounds about rightquote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
1962 was de laatste keer, toen Willemien was overleden.
Zeeuwse.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef superworm het volgende:
[..]
1 koninklijke dode > 2000 Zeelandse doden. Sounds about right
Blauw bloed he?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn toch niet echt Nederlanders. Maar we gaan enigszins offtopic zo denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zal best.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef superworm het volgende:
Laatste tweet hypocriete 1vandaagmuts:
[..]
Punt is dat ze in dagboeken neust EN twittert over anderen die het gore lef hebben aan de spullen aldaar te zitten. Woordenboekdefinitie van hypocrisie.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Het zal best.
Dat dagboek lezen vind ik wel erg.
Is het dan zeker dat zij daar in zitten?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Ah, Willy en Max gaan weer terug op een welverdiende vakantie, zwaar werk ook:
http://www.flightradar24.com/PHKBX/3ded7b0
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn toch niet echt Nederlanders. Maar we gaan enigszins offtopic zo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |