Ik heb even gezocht, 75% tot maximaal 500 euro. Daarboven alles zelf lappen denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als er nog genoeg stevige tanden/kiezen zijn, zou je dat kunnen overwegen.
Vaak vergoeden verzekeraars de kosten van detandtechniet niet; toch snel de grote helft van de totaalkosten bij een plaatje of frame.
quote:De maximale vergoeding is inclusief materiaal en techniekkosten en voor al uw tandheelkundige behandelingen samen.
Hoe lang gaat zo'n frame mee? Als het lang is, is het een lening misschien het overwegen waard?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, 75% tot maximaal 500 euro. Daarboven alles zelf lappen denk ik.
Qua kosten zou het dan een plaatje moeten worden, maar qua wensen wil ik veel liever een frame.
Meh.
[..]
Of een second opinion van een andere tandarts. Misschien is er nog wat te redden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Florentius het volgende:
Trekken vs werk aan je kiezen valt verschrikkelijk mee, heel snel klaar.
Ben wat kiespijn echt een enorme pussy, maar dat is vs werk aan kiezen ook verwaarloosbaar.
Ik zou vooral het verwijderen wat gewoon verloren is niet uitstellen.
Weet je wel hoe duur implantaten en complete bruggen zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, ik ken iemand die dat had vroeger. Maar ik dacht dat dat de techniek van de 20e eeuw was, en dat ze tegenwoordig implantaten of bruggen gebruikte voor dat soort situaties.
Zoveel ja? Als je alle tanden door implantaten wil laten vervangen dan ben je meer dan 60.000 euro kwijt. Dat lijkt me wel heel veel.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur implantaten en complete bruggen zijn?Kennis heeft vorig jaar 1 implantaat laten plaatsen....2000 euro.
Plaatje is een stuk goedkoper.
Dat is het ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zoveel ja? Als je alle tanden door implantaten wil laten vervangen dan ben je meer dan 60.000 euro kwijt. Dat lijkt me wel heel veel.
Het schijnt dat je beter naar buitenland kan gaan en vakantie en tandarts kan combineren, in het buitenland is tandartskosten flink stuk lager dan hier. Weet alleen niet meer welke land dit was. Turkije?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur implantaten en complete bruggen zijn?Kennis heeft vorig jaar 1 implantaat laten plaatsen....2000 euro.
Plaatje is een stuk goedkoper.
Ik waag mijn tanden daar niet aan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het schijnt dat je beter naar buitenland kan gaan en vakantie en tandarts kan combineren, in het buitenland is tandartskosten flink stuk lager dan hier. Weet alleen niet meer welke land dit was. Turkije?
Net ff gegoogeld, is idd Turkije. Voorbeeldje: http://www.medicaltravels(...)n-in-het-buitenland/quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |