abonnement Unibet Coolblue
pi_143369081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef DjThera het volgende:
Aangezien ik uiteraard een divers album wil afleveren met Training Sessions, heb ik ook een euforische track gemaakt en ik ben dr supertrots op!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Super toffe track als je het mij vraagt. ^O^
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:13:02 #152
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_143389614
Thanks!

Iedereen heel veel plezier op Decibel (diegene die gaan), ik ga lekker ff n paar daagjes naar Mallorca, ook niet vervelend O-)
pi_143430977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Main, Pussy Lounge, en wil sowieso kijkje nemen bij Loudness! Adaro O+
Mooi, ik denk vooral main en mss nog even euphoria en remember.. :D
bad habit for ..
pi_143431012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Wut het volgende:

[..]

:W

Weekendje, wordt de derde keer *O*
hopen dat het weer in de tussentijd beter wordt -O-
Nice! Ik hoop het ook.. Zaterdag lijkt mee te vallen met het weer :)
bad habit for ..
pi_143431037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef DjThera het volgende:
Thanks!

Iedereen heel veel plezier op Decibel (diegene die gaan), ik ga lekker ff n paar daagjes naar Mallorca, ook niet vervelend O-)
Thanks :D fijne vakantie
bad habit for ..
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:16:22 #156
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_143435945
Mocht je een kerel in een Southstylers (Pwoap / E-Town) shirt treffen bij de Remember.

Dan ben ik dat waarschijnlijk.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_143435955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef DjThera het volgende:
Thanks!

Iedereen heel veel plezier op Decibel (diegene die gaan), ik ga lekker ff n paar daagjes naar Mallorca, ook niet vervelend O-)
Veel plezier in Mallorca!
(she/her)
pi_143455395
hele week alleen op kantoor gezeten (relatief vroeg vakantie), dus hele week hardstyle kunnen luisteren _O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143473140
DE-CI-BEL! Al een paar jaar niet meer geweest omdat ik steeds in het buitenland zat, dus mega veel zin in! :D
pi_143473346
Decibel-gangers veel plezier ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143502530
Uniek moment. A-lusion die DJ Gius - Nerve erop gooit!

Davide was ook eens vet om mee te maken. Techno bohmeme!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_143502749
Wat een heerlijk feestje was dat zeg! Man man..
Omdat we per sé Adaro wilde zien, na een rondje over het terrein maar meteen naar de Loudness gegaan, waar Digital Punk & E-Force stonden. Had wel verwacht dat het er druk zou zijn, maar zó druk? Het was echt moeilijk om een plekje te vinden met wat ruimte. Het eerste wat me opviel was dat ze al wel echt heel hard aan het draaien waren, dat was ik iig niet gewend, om 14:00.

Daardoor viel Adaro in het begin ff wat tegen imo. De sfeer tot halverwege de "tent" vond ik echt heel slecht. Daarna even wat naar achteren gelopen waar een stel vrienden stonden en daar was het een stuk beter. Uiteindelijk moest ik zo nodig pissen dat ik het niet meer op kon houden, en daarna de tent niet meer terug in mocht - Maximale capaciteit.

Weer wat rondjes gelopen en toen naar Frontliner live, want dat filmpje op FB beloofde wel wat (als in: meer live dan een vooraf opgenomen mix met edits). Kon echt totaal niet meer in dat euforische gevoel komen, omdat we startten in de Loudness :')
Daarna nog Ran-D en een stukje Frequencerz op de main gezien, richting de Darkness 4 Life gegaan om een beetje te raggen, uiteindelijk deels afgesloten bij Partyraiser en de eindshow met Mad Dog.
  zondag 17 augustus 2014 @ 10:55:24 #163
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_143502886
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
Wat een heerlijk feestje was dat zeg! Man man..
Omdat we per sé Adaro wilde zien, na een rondje over het terrein maar meteen naar de Loudness gegaan, waar Digital Punk & E-Force stonden. Had wel verwacht dat het er druk zou zijn, maar zó druk? Het was echt moeilijk om een plekje te vinden met wat ruimte. Het eerste wat me opviel was dat ze al wel echt heel hard aan het draaien waren, dat was ik iig niet gewend, om 14:00.

Daardoor viel Adaro in het begin ff wat tegen imo. De sfeer tot halverwege de "tent" vond ik echt heel slecht. Daarna even wat naar achteren gelopen waar een stel vrienden stonden en daar was het een stuk beter. Uiteindelijk moest ik zo nodig pissen dat ik het niet meer op kon houden, en daarna de tent niet meer terug in mocht - Maximale capaciteit.
In de Loudness denkt iedere DJ dat hij zo hard mogelijk moet draaien om zich te bewijzen bij het publiek... Daarom driedubbele hulde voor Exit Mind die net toen ik voorbijliep Spacer draaide. Hing daar idd ook een kutsfeer in de Loudness.

Remember was hét ding.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  FOK!fotograaf zondag 17 augustus 2014 @ 19:13:22 #164
159915 -Menn0-
MNO
pi_143520894
Josh & Wesz helden van de dag O+
,,/
pi_143525917
Het was super O+ alleen een beetje van het padje af later de avond oepsss hehe
bad habit for ..
pi_143527003
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
Wat een heerlijk feestje was dat zeg! Man man..
Omdat we per sé Adaro wilde zien, na een rondje over het terrein maar meteen naar de Loudness gegaan, waar Digital Punk & E-Force stonden. Had wel verwacht dat het er druk zou zijn, maar zó druk? Het was echt moeilijk om een plekje te vinden met wat ruimte. Het eerste wat me opviel was dat ze al wel echt heel hard aan het draaien waren, dat was ik iig niet gewend, om 14:00.

Daardoor viel Adaro in het begin ff wat tegen imo. De sfeer tot halverwege de "tent" vond ik echt heel slecht. Daarna even wat naar achteren gelopen waar een stel vrienden stonden en daar was het een stuk beter. Uiteindelijk moest ik zo nodig pissen dat ik het niet meer op kon houden, en daarna de tent niet meer terug in mocht - Maximale capaciteit.

Weer wat rondjes gelopen en toen naar Frontliner live, want dat filmpje op FB beloofde wel wat (als in: meer live dan een vooraf opgenomen mix met edits). Kon echt totaal niet meer in dat euforische gevoel komen, omdat we startten in de Loudness :')
Daarna nog Ran-D en een stukje Frequencerz op de main gezien, richting de Darkness 4 Life gegaan om een beetje te raggen, uiteindelijk deels afgesloten bij Partyraiser en de eindshow met Mad Dog.
En door de toenemende populariteit (en klachten genoeg over een te kleine tent) is de loudness tent een stuk groter geworden, was te verwachten dat het daar vol zou zijn.
pi_143529349
gisteren bij Index nog een aantal oude(re) tracks gehoord :D zoals The Sacrifice, Loopmachine, diverse Defqon anthems, Feel The Rhythm, diverse Decibel anthems en Rate Reducer O+ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143531510
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren bij Index nog een aantal oude(re) tracks gehoord :D zoals The Sacrifice, Loopmachine, diverse Defqon anthems, Feel The Rhythm, diverse Decibel anthems en Rate Reducer O+ :9
Is index al wat drukker nu zak helaas dicht is gegaan?
pi_143532440
volle bak gisteren. maar was Beach Party; als je voor half 12 binnen was had je de hele avond je drinken voor de helft. dus dat zal ook meegespeeld hebben :P

niet echt goed te vergelijken met paar maanden terug.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143537742
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef ReMcOrE het volgende:
volle bak gisteren. maar was Beach Party; als je voor half 12 binnen was had je de hele avond je drinken voor de helft. dus dat zal ook meegespeeld hebben :P

niet echt goed te vergelijken met paar maanden terug.
Ja beach party is daar altijd wel volle bak. Nja misschien binnenkort nog eens heen gaan met wat vrienden.
pi_143545736
Decibel 2014: AWESOME! Wat een feestje zeg, poeeeh. Ben nog aan 't herstellen :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:32:37 #172
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_143560679
gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens wat geluisterd op een oude cd in de auto, het begon echt fijn:


en na die nummers kwamen nummers als:


:')

en toen was ik er al snel weer klaar mee.

Leuk om te lezen dat de oude garde nog steeds geniet bij de remember stage overigens.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_143563424
Beetje vroeg, maar hier vast een warm-upje voor Q-Base!

https://soundcloud.com/tr(...)the-night-warming-up

pi_143563849
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Decibel 2014: AWESOME! Wat een feestje zeg, poeeeh. Ben nog aan 't herstellen :D
hopelijk gaat de Back In Time op Q-Base net zo geniaal worden _O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:59:39 #175
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_143565966
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:56 schreef PRSPCT het volgende:
Beetje vroeg, maar hier vast een warm-upje voor Q-Base!

https://soundcloud.com/tr(...)the-night-warming-up

[ afbeelding ]
Jij zit in het verkeerde topic met zo'n naam.
The Outside Agency
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')