Hoi,
BCC is een slechte winkel.
Ik wilde een hdmi-kabeltje halen.
Kom ik bij het televisie-afdeling ligt ie er niet.
Ik ga natuurlijk eerst vragen, waar het kabeltje ligt, Is die idioot bezig om lulverhalen over televisie te hebben. Hij prijst natuurlijk een goedkope Philips aan.

Philips moet je alleen nemen voor Ambilight... anders niet.
Helaas ik had zoveel geduld dat ik niet het gore lef had om tussen door te praten maar gewoon een kwartier wachtte.
Oke, na een kwartier zeg idioot dat het kabeltje bij de camera-afdeling ligt. Hij loopt niet met mij mee
Ik kijken natuurlijk... ligt ie daar niet.
Ik loopt terug, is die idioot weer bezig met mensen te oplichten.
Ik zoek een andere idioot op, ik vind hem bij de computerafdeling, druk bewegend achter een laptop. Ik vraag hem waar het kabeltje ligt. Zegt hij dat het bij de camera afdeling ligt.
Zeg ik dat het daar niet ligt. Ik vraag hem om mee te lopen naar de camera afdeling te lopen. Dat weigert ie godverdomme.
Ik zoek weer naar een andere
idioot. Dit keer is het gewoon een medewerker, vertelt waar het ligt en loopt met mij mee, concludeert dat het daar niet ligt en kijk dus in het magazijn. Helaas het kabeltje ligt niet op voorraad, hij vertelde me dat het zeker 2 weken duurt voordat en in de schappen ligt. Godverdomme, zo lang.
Voor de luie users:BCC doet onaardig tegen me en doet aan tijdrekken. Blijkt dat het product niet op voorraad is.
tong80Wel een mooie one liner dan.
:T