mja misschien toch doen, maar 160 euro bruto of netto? want gaat nog 5% af toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Luukiemaster het volgende:
Vandaag mn etickets via ticketswap verkocht voor 160 euro per stuk (:
Echt een apart jaar qua lowlands! Vorig jaar ternauwernood kaarten kunnen bemachtigen. Dit jaar met meerdere vrienden tegelijk geprobeerd waardoor we 2 kaarten te veel hebben gekocht, raak je ze aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:06 schreef Luukiemaster het volgende:
Jaa, bruto.. ging idd nog 8 euro af (:
dat is wel heel loyaal van je, ik zou gewoon gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:19 schreef Luukiemaster het volgende:
Kon helaas niet ivm mn wederhelft die een baan had gevonden waarbij ze de eerste drie maanden geen vrij mocht vragen
vraagprijs he, bieden staat vrij. maar 145 is wel erg laagquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef G-NiLES het volgende:
op ticketfap kosten ze 145, dus wat wil je
Ik hoef hem niet over te nemen hoor, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
vraagprijs he, bieden staat vrij. maar 145 is wel erg laag
ticketswap vertrouw ik niet, 4 etickets uploaden om er een te verkopen![]()
ik weet niet hoe betrouwbaar ticketswap is, ik heb moet 3 extra etickets uploaden die niet verkocht worden. als ticketswap dat wil, kunnen ze die zo verkopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:36 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet over te nemen hoor, dat bedoelde ik niet
Maar wat vertrouw je er niet aan dan?
Het is juist voor kopers niet zo heel 'betrouwbaar'....
Jij krijgt gewoon je geld
Waar heb je het nou allemaal over.:').quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet niet hoe betrouwbaar ticketswap is, ik heb moet 3 extra etickets uploaden die niet verkocht worden. als ticketswap dat wil, kunnen ze die zo verkopen.
Dan heb ik ze al alle 4 geuploadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over.:').
1. Volgens mij bedoel je dat jouw pdfje drie kaarten bevat? Na het uploaden knipt ts die zelf voor je eb mag je kiezen welke je verkoopt.
Had 4 e-tickets, heb 1 e-ticket tegen hardcopy geruild om hier te kunnen verkopen.quote:2. Je hebt een hardcopy dus je kunt niet eens met ts verkopem
Ik weet niet hoe goed die site loopt. Had er nog nooit van gehoord. Internetbedrijfjes gaan en komen, als ze failliet gaan kun je naar je geld fluiten, en als ze hebberig zijn verkopen ze alle 4 je e-tickets ipv de ene die je geselecteerd hebt. Misschien ben ik een beetje paranoia, maar heb wel vaker faillissementen meegemaaktquote:3. Op ts staan honderden lowlands tickets en andere tickets. Verzin 1 reden waarom ze jou zouden naaien door meer te verkopen. Ze betalen toch aan jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |