Niet veel want wat ik moest doen kan ook thuis.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:54 schreef Fushia2 het volgende:
MAAR WAT ZEI JE WERK ER NOU VAN DAT JEZLMAAR LEKKER NIET KOMT OPDAGEN??![]()
Dat is wederzijds.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:54 schreef ZarB het volgende:
Als je zegt 'ik woon in Amsterdam' dan impliceer je 'en ik zal nooit in Rotterdam wonen'
Ik geef toch ook niemand anders de schuld?quote:
gefeliciteerd is dat lastig zeevaren?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:49 schreef niels0 het volgende:
Klinkt als een pechdag inderdaad.![]()
Ik had wel een goeie dag vandaag: Zeevaartkeuring voor de komende 2 jaar weer in orde.
Nee. Integendeel.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik geef toch ook niemand anders de schuld?
Neu niet echt. Qua reistijd maakt het weinig uit (ik kwam vanochtend niet uit Amsterdam, vandaar de 2 uur). Financieel en praktisch gezien is OV nog steeds het makkelijkst. Misschien als ik ooit buiten de stad ga wonen en niet meer in de spits hoef te reizen schaf ik een auto aanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
Heb je geen auto? Dat had een hoop ellende bespaard zo te zien.
Ik kan het niet meer dan met je eens zijn. Ik zou nooit dergelijke reacties geven als ik er zelf niet achter zou staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee. Integendeel.
Maar ik hoop dat je nu wel inziet hoe het aanvoelt wanneer iemand zijn beklag over welk willekeurig onderwerp dan ook probeert te uiten en uiteindelijk zo'n reactie erop terug krijgt.
Ja oke met de auto kan je ook een pechdag hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Neu niet echt. Qua reistijd maakt het weinig uit (ik kwam vanochtend niet uit Amsterdam, vandaar de 2 uur). Financieel en praktisch gezien is OV nog steeds het makkelijkst. Misschien als ik ooit buiten de stad ga wonen en niet meer in de spits hoef te reizen schaf ik een auto aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |