Beste dates zijn midden in de nachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of hij is verlegen of not into you.
Als mannen echt willen daten dan staat die date zo, toevallig vorige week ook zoiets gehad. Vind het een beetje moeilijk om te zeggen wat je hiermee moet. Ik heb uiteindelijk wel met diegene gedate, midden in de nacht
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere fotoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen is veel op vakantie, bij veel van mijn matches staat nu 1200+ km. en bij het swipen dodelijk veel toeristen.
Dan ben je lelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere foto
Ja daarom, tis niet dat we echt iets afgesproken hadden, maar voel me toch nogal geditchtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mannen echt willen daten dan staat die date zo, toevallig vorige week ook zoiets gehad. Vind het een beetje moeilijk om te zeggen wat je hiermee moet. Ik heb uiteindelijk wel met diegene gedate, midden in de nacht
Jij zou naar rechts swipenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan ben je lelijk.
[ afbeelding ]
Niet elke man is zo natuurlijk. Kan ook gewoon een watje zijn die niet af durft te sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat jij hem leuk vindt betekend niet dat die dat voor vrouwen ook is natuurlijk. Het blijven rare wezens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere foto
Zijn we het toch weer ergens over eens, het begint eng te wordenquote:
Een wijs man die gewoon gelijk heeftquote:
Denk aan jouw vrouwelijke ex'en, dan weet je dat het klopt wat we zeggenquote:
Ja, goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Denk aan jouw vrouwelijke ex'en, dan weet je dat het klopt wat we zeggen
Waarschijnlijk hetzelfde als met veel vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik heb voor volgende week donderdag een date met een onwijs leuke kerel, werkt ook in Utrecht dus dubbel zo handig, hij had alleen mijn nummer nog niet gevraagd dus ik vroeg net of ie dat nog ging doen. Kwam erop neer dat hij niet wist of dat zin had want ik was vaag. Ik ben vaag omdat ik niet precies heb gezegd waar ik werk (alleen m'n branche) en omdat ik vaak online - offline ga op Tinder of soms niet gelijk reageer.
WTF is er met de mannen aan de hand.
Iemand anders had toch een match die aan haar telefoon vergroeid zat. Is dat niks voor hem?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik heb voor volgende week donderdag een date met een onwijs leuke kerel, werkt ook in Utrecht dus dubbel zo handig, hij had alleen mijn nummer nog niet gevraagd dus ik vroeg net of ie dat nog ging doen. Kwam erop neer dat hij niet wist of dat zin had want ik was vaag. Ik ben vaag omdat ik niet precies heb gezegd waar ik werk (alleen m'n branche) en omdat ik vaak online - offline ga op Tinder of soms niet gelijk reageer.
Niet doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als met veel vrouwen?
Waarom zou je niet gewoon je nummer geven? Of dat van hem vragen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ja, naam en nummer pleasequote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand anders had toch een match die aan haar telefoon vergroeid zat. Is dat niks voor hem?
Was meer als geintje zeg maar omdat we dus wel een date voor de 31ste hadden gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon je nummer geven? Of dat van hem vragen?
Verder gewoon niet doen en op laten flikkeren. Dat soort types moet je je niet mee in willen laten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Op zich is het wel schattig die onzekerheid, tot op zekere hoogte dan wordt het inderdaad creepyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, naam en nummer please
Ergste is dat ik het nog ging verklaren ook omdat ik zo pissig werd. Waarom is het zo erg dat je dingen privé wilt houden en wáárom kijk je de hele tijd of ik online - offline ben in Tinder, daarvoor moet je namelijk naar mijn profiel
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Pff, had ik 2 weken geleden eindelijk steeds leuker contact met een dame, uiteindelijk fb en telefoonnummer gewisseld, blijkt dat ze echt constant met dr telefoon in dr klauwen zit.
We zouden binnenkort afspreken maar ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Normaal gesproken niet, ben niet echt een beller, maar het komt weleens voor dat ze spontaan besluiten dat ding te doen afgaan. Was nog een leuk gesprek ook, heb me ziek gelachen en vice versa. Vrouwen met humor...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bel je altijd met je dates? Dat is toch eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |