Doordat haar leven de telefoon is? Of omdat ze gewoon irritant is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef SimtekF1 het volgende:
We zouden binnenkort afspreken maar ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Pff, had ik 2 weken geleden eindelijk steeds leuker contact met een dame, uiteindelijk fb en telefoonnummer gewisseld, blijkt dat ze echt constant met dr telefoon in dr klauwen zit.
Niet zo'n probleem als ze niet constant op dat ding zit als jij bij haar bent. Dan zou ik er wel gauw klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Pff, had ik 2 weken geleden eindelijk steeds leuker contact met een dame, uiteindelijk fb en telefoonnummer gewisseld, blijkt dat ze echt constant met dr telefoon in dr klauwen zit.
Ze wil je dick. Gewoon keer afspreken apatische aap.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Omdat ze me echt constant aan het appen is.
Zoveel dat het gewoon niet leuk meer is, kan daar echt op afknappen.
Daar kan je toch wat van zeggen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Omdat ze me echt constant aan het appen is.
Zoveel dat het gewoon niet leuk meer is, kan daar echt op afknappen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij hier ervaring mee hebt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef Stink-ui het volgende:
Blijft altijd leuk met 2 vrouwen! Alleen vind ik persoonlijk met zijn 2e het leukste..
Omdat hij wél chickies kan hosselen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij hier ervaring mee hebt?
quote:
Geen idee. Ze ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tof
Zij wel ervaring met vrouwen? Of geen idee?
Ja, maar als ze al zo onzeker is dan helpt het ook niet als ik ga zeggen dat ze me niet zoveel moet appen. :pquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar kan je toch wat van zeggen dan?
Misschien valt het normaal gesproken wel mee, maar is ze bijvoorbeeld een beetje onzeker o.i.d.
Ja dat idee had ik ook al, maar ik hou er niet van als iemand constant wat van me moet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze wil je dick. Gewoon keer afspreken apatische aap.
Mja, kan vanalles achter zitten natuurlijk. Afkappen kan altijd nog natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:45 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze al zo onzeker is dan helpt het ook niet als ik ga zeggen dat ze me niet zoveel moet appen. :p
Ze appte net weer met de vraag waarom ik zo stil was, dus heb gezegd dat ik niet constant met mn telefoon zit.
Snap ik wel. Als t andersom was, zou jij dan de man regelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef artelligence het volgende:
Waarom moet ik een tweede chick regelen als het voorstel voor een VVM van de vrouw komt. Al een paar keer voorgekomen. En ex ONS/fb's hoef ik niet meer te contacten. First world problems.
Voor een knappe vent als jij is dit toch geen enkel probleem?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef artelligence het volgende:
Waarom moet ik een tweede chick regelen als het voorstel voor een VVM van de vrouw komt. Al een paar keer voorgekomen. En ex ONS/fb's hoef ik niet meer te contacten. First world problems.
Is t niets voor? Vrijwilligsters genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een knappe vent als jij is dit toch geen enkel probleem?
Hommo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik met het voorstel kom wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als t andersom was, zou jij dan de man regelen?
Ik ben sociaal invalide.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks voor wie? Er staat geen naam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Is t niets voor? Vrijwilligsters genoeg lijkt me.
quote:
Owja, zoiets heb je eerder gezegd. Maar je komt dus wel in leuk, en seksueel, contact met vrouwen. Je kunt het dus wel.quote:
Voor jou bedoelde ik, damn dat mobiele typen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks voor wie? Er staat geen naam.
Owja, zoiets heb je eerder gezegd. Maar je komt dus wel in leuk, en seksueel, contact met vrouwen. Je kunt het dus wel.
Jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks voor wie? Er staat geen naam.
[..]
[..]
Owja, zoiets heb je eerder gezegd. Maar je komt dus wel in leuk, en seksueel, contact met vrouwen. Je kunt het dus wel.
Kunt haar toch gewoon begroeten? Contact gelegd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaik ben eigenlijk heel slecht in het eerste contact maken met vrouwen. Als het de bedoeling is om haar te versieren tenminste. Voor de rest ben ik niet zo vreemd
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kunt haar toch gewoon begroeten? Contact gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |