Heb je Southpark the stick of truth gespeeld?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
South Park is geniaal met hun grappen over series
Nee, geen enkele game hier van gespeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je Southpark the stick of truth gespeeld?
Geniaal.
Haha...quote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Peunage het volgende:
Ik ben zelfs door google autocomplete gespoild.
Het is gewoon alsof je in Southpark zit. Ik heb echt nachten in me eentje doodgelachen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, geen enkele game hier van gespeeld.
One peace check.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is gewoon alsof je in Southpark zit. Ik heb echt nachten in me eentje doodgelachen.
Waz met jou. En waar gaat het heen met mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
One peace check.
Gamen check.
Voetbal ???
Waar gaat dat heen met jou
Eet graag Japans: Check!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Santello het volgende:
[..]
One peace check.
Gamen check.
Voetbal ???
Waar gaat dat heen met jou
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet graag Japans: Check!
Volgens mij was Crip in haar vorige leven Japanner. Zou ook die ninjakleren verklaren.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet graag Japans: Check!
Volgens mij was Crip in haar vorige leven Japanner. Zou ook die ninjakleren verklaren.
Afiyet olsun!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo soep eten. Met veeeeeeel vermicelli.
"A little crème freche...oh yeahhhh"quote:
Eten en later inhalen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat als je tijdens het vasten ongesteld wordt. Geldt die dag mee of moet deze worden ingehaald?
Dan moet je het bloed terug doen en dan kan je weer verdergaan met het vastenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat als je tijdens het vasten ongesteld wordt. Geldt die dag mee of moet deze worden ingehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |