How about no?quote:
Nou ontlopen Nico & Vinz en Coldplay zich niet zoveel qua opbouw hoor als ik dat Sky Full of Stars hoor, wat trouwens gewoon Avicii ft. Chris Martin is.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Nico & Vinz is maar 1 nummer bekend, heb je de rest ook geluisterd dan?
Kan geen kwaad voordat je bands overgewaardeerd noemt...quote:
Zou zomaar kunnen, heb ik geen verstand van. Maak er een topic over zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet je wat ook overrated is? Nou? Nou? Nou?
Deephouse
Zegt Tim, de volwassen vent die mensen van een forum in elkaar wil slaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef TimMer1981 het volgende:
Het enige wat ik hier zie zijn een berg zielige hipsters die tegen de mainstream aantrappen om het trappen.
Oftewel: pubers.
Ach jesus, daar hebben we dat ongestelde wijf ook weer...quote:Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt Tim, de volwassen vent die mensen van een forum in elkaar wil slaan.
stoere jongen ben je toch hèquote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach jesus, daar hebben we dat ongestelde wijf ook weer...
Lui die een grote bek op internet hebben moeten ook de ballen hebben deze in het echt te hebben. Ik heb ze; jij en je holmaatjes duidelijk niet.
Pas maar op dat je je niet weer zo druk gaat maken, is niet goed met die warmte.quote:
Zoals ik toen ook al zei: ik zweet er geen druppel om. Jij komt er als een zure 45-jarige Libelle lezeres steeds op terug na al die maanden.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je niet weer zo druk gaat maken, is niet goed met die warmte.
Daarom was je ook zo aan het ragen hè.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zoals ik toen ook al zei: ik zweet er geen druppel om. Jij komt er als een zure 45-jarige Libelle lezeres steeds op terug na al die maanden.
Niet overated...quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zit dus rustig 3FM te luisteren, komen er alleen maar overrated artiesten voorbij.
- Adele
- Caro Emerald
- Nico & Vinz
- Blaudzun
- Mr Probz
Klacht: teveel overrated artiesten op deze wereld.
Anti-klacht: 3FM is voor de rest wel goed hoor.
Ik vind het heerlijk om stampij te trappen zo nu en dan. Vooral als typetjes zoals jij daar maanden wakker van liggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daarom was je ook zo aan het ragen hè.
Ja je hebt mij echt geraakt hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om stampij te trappen zo nu en dan. Vooral als typetjes zoals jij daar maanden wakker van liggen.
Sowieso anti-klacht moeten hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef helldeskr het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd wat je dan wel goed vind ?
Geen Engels kunnen/niet voor uit durven komen dat je basis-Engels spreektquote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Radio luisteren![]()
Overgewaardeerd i.p.v. 'overrated'![]()
![]()
TS![]()
![]()
NOU ENquote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Eyip het volgende:
Michael Jackson heeft zijn moves vanuit deze film uit 1974 met nichterige meneer:
en de moonwalk gejat:
Zijn moves zijn net zo fake als zijn neus. Jammer, Michael.
Als jij het zegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Geen Engels kunnen/niet voor uit durven komen dat je basis-Engels spreekt
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Justin Bieber als artiest zien
Justin Bieber sowieso rated, laat staan overrated
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |