quote:
Mooi eenduidig verhaal, TS.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zit dus rustig 3FM te luisteren, komen er alleen maar overrated artiesten voorbij.
- Adele
- Caro Emerald
- Nico & Vinz
- Blaudzun
- Mr Probz
Klacht: teveel overrated artiesten op deze wereld.
Anti-klacht: 3FM is voor de rest wel goed hoor.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Met name Adele. Het is mij echt een groot raadsel waarom zij zo populair is
Probeert, ja. Maar alleen Adele klinkt echt zo. Ik snap niks van dat gehaat op Adele. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar dat gehaat is nergens voor nodig. Ze is overduidelijk één van de beste zangeressen die op dit moment rondloopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef P8 het volgende:
Sowieso Nederlandse "artiesten"Neerlandsch werk dat wel goed is, hoor je nooit. En Adele is ook een jankwijf. Verdomme, elk 15-jarig meisje met zang-ambities probeert zo te klinken.
Terechte klacht. Behalve je anti-klacht.
Omdat ze een uniek stemgeluid heeft en zich in interviews altijd bijzonder sympathiek opstelt. Mensen gunnen haar het succes. En haar nummers zitten goed in elkaar en spreken een breed publiek aan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Met name Adele. Het is mij echt een groot raadsel waarom zij zo populair is
Ik vul even aan:quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zit dus rustig 3FM te luisteren, komen er alleen maar overrated artiesten voorbij.
- Adele
- Caro Emerald
- Nico & Vinz
- Blaudzun
- Mr Probz
Klacht: teveel overrated artiesten op deze wereld.
Anti-klacht: 3FM is voor de rest wel goed hoor.
Dus je luistert naar the Beatles, Rolling Stones en Abba?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik vul even aan:
-red hot chili peppers
-nirvana
-en alle andere 90s bagger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen haat (nou ja, een beetje dan). Iedereen heeft zo'n zijn eigen smaak en mening.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Probeert, ja. Maar alleen Adele klinkt echt zo. Ik snap niks van dat gehaat op Adele. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar dat gehaat is nergens voor nodig. Ze is overduidelijk één van de beste zangeressen die op dit moment rondloopt.
[..]
Omdat ze een uniek stemgeluid heeft en zich in interviews altijd bijzonder sympathiek opstelt. Mensen gunnen haar het succes. En haar nummers zitten goed in elkaar en spreken een breed publiek aan.
90's bagger vindenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik vul even aan:
-red hot chili peppers
-nirvana
-en alle andere 90s bagger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een gouden strot maakt je nog geen artiest.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef Homijn het volgende:
Ze is overduidelijk één van de beste zangeressen
Zelfs als ik de muziek van Adele verschrikkelijk vond, zou ik haar nog niet kunnen haten. Ze is allesbehalve het zoveelste gelikte, neppe, fake popsterretje waar er zo veel van zijn. Uit alles wat ik van haar het gezien (zoals optreden bij Paul de Leeuw toen ze nog piepjong was en net haar eerste plaat uit had, maar ook haar houding bij recente concerten) blijkt dat ze enorm bescheiden en voor heel écht is.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Geen haat (nou ja, een beetje dan). Iedereen heeft zo'n zijn eigen smaak en mening.
Is misschien maar goed ook want anders luisteren we naar 1 en dezelfde muziek te luisteren.
Nee, maar Adele is wel een artiest. Je krijgt niet zomaar de mogelijkheid om een themesong voor James Bond te mogen doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Een gouden strot maakt je nog geen artiest.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Hanson was matig tot slecht. Geen bagger
chasing pavementsquote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
Haten op Adele![]()
Rest van je lijstje klopt
Dat klopt, daar is veel geld bij gemoeid. Haar stemgeluid past natuurlijk goed bij James Bond, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat het aandeel van Paul Epworth vele malen groter is, dan Adele's.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar de mogelijkheid om een themesong voor James Bond te mogen doen.
En je punt is?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat klopt, daar is veel geld bij gemoeid. Haar stemgeluid past natuurlijk goed bij James Bond, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat het aandeel van Paul Epworth vele malen groter is, dan Adele's.
Dat ik een groter liefhebber ben van mensen/bands die volledig hun eigen muziek maken, dan mensen die dankzij producers in de spotlights komenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Fretwork het volgende:
Kan je ook Coldplay er even bijzetten?
Wat is dat een overgewaardeerde bagger zeg. Melancholische langzame jankpop. Ken weinig bands die zo inspiratieloos zijn (als je het simpelste pianodeuntje al moet samplen). Het is of achterlijk traag en zielig, waarbij het niveau van makkelijke akkoorden schema's en redelijk matige zang nooit overschreden wordt, óf het is uptempo "heroische" en "epische" overgeproduceerde bende die altijd een bridge bevat waarin de drum naar meeklapniveau gaat, begeleid door een lading oh-oh-oohws of hee-hee-heees.
Als je daar fan van bent kan ik je niet serieus meer nemen
Jij bent dus groot liefhebber van Coldplay? Aangezien die hun eigen muziek schrijven.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat ik een groter liefhebber ben van mensen/bands die volledig hun eigen muziek maken, dan mensen die dankzij producers in de spotlights komen
Onterechte klacht. Derhalve je verzoek tot plaatsing afgewezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Fretwork het volgende:
Kan je ook Coldplay er even bijzetten?
Wat is dat een overgewaardeerde bagger zeg. Melancholische langzame jankpop. Ken weinig bands die zo inspiratieloos zijn (als je het simpelste pianodeuntje al moet samplen). Het is of achterlijk traag en zielig, waarbij het niveau van makkelijke akkoorden schema's en redelijk matige zang nooit overschreden wordt, óf het is uptempo "heroische" en "epische" overgeproduceerde bende die altijd een bridge bevat waarin de drum naar meeklapniveau gaat, begeleid door een lading oh-oh-oohws of hee-hee-heees.
Als je daar fan van bent kan ik je niet serieus meer nemen
Dat ik meer waardering heb voor artiesten die dat wel doen, betekent natuurlijk niet dat ik een liefhebber moet zijn van hun producties. Andersom geldt hetzelfde, trouwens. Dat ik minder waardering heb voor artiesten met een team van producers, betekent niet dat de muziek per definitie bagger is.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent dus groot liefhebber van Coldplay? Aangezien die hun eigen muziek schrijven.
Sowieso Duitse/Oostenrijks/Zwitsers muziekquote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef petersteinlechner het volgende:
probeer ook eens de zillertaler schurzenjager.
Haha, huilieboy gespotquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Derhalve je verzoek tot plaatsing afgewezen.
Discutabel, Viva la Vida draait volledig op de door Davide Rossi gecomponeerde strijkpartijen en Every Teardrop is a Waterfall (emo much?) op de pianoriff van Peter Allenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent dus groot liefhebber van Coldplay? Aangezien die hun eigen muziek schrijven.
Ik kon in de korte tijd niets beters bedenken dat niet gekoppeld was aan vermoedelijke seksuele geaardheidquote:
Homo zijn omdat heb je Coldplay niet bij het lijstje overrated artiesten wilt plaatsenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kon in de korte tijd niets beters bedenken dat niet gekoppeld was aan vermoedelijke seksuele geaardheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |