Dat mag ik hopen. Een neus die langer dan 9 cm is zou ook wel iets teveel van het goede zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn neus is kleiner dan jouw konijnenplassertje. [ afbeelding ]
Dat zegt niet zo veel. Kun je nog 39-44 centimeter neus hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn neus is kleiner dan jouw konijnenplassertje. [ afbeelding ]
Golden Retriever.quote:
Klopt. Ik heb er een.quote:
Het was weer ouderwets schaamteloos vannacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Een neus die langer dan 9 cm is zou ook wel iets teveel van het goede zijn.
Alweer? Had ik toch al eens gepost?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was weer ouderwets schaamteloos vannacht.
Ik heb die foto gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Alweer? Had ik toch al eens gepost?Anders een puppyfoto in m'n fobo.
Speciaal voor jou dan:quote:
Je kunt hetquote:Op maandag 21 juli 2014 14:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet die mensen bellen, maar ik durf niet.
Je kunt hetquote:Op maandag 21 juli 2014 14:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet die mensen bellen, maar ik durf niet.
Ik weet. Ik ga wel even op m'n kamer zitten.quote:
op netstroomquote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef Tchock het volgende:
Ik moet iets printen en ik heb echt geen flauw idee hoe onze draadloze printer werkt.![]()
Klopt. Maar de eerste paar woorden komen er altijd half stotterend uit. Zo vervelend vind ik dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt hetZo eng is bellen ook weer niet. En je bent trots op jezelf als je het doet.
Ik niet. Welke bank heb je danquote:Op maandag 21 juli 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb zo'n pinpas gekregen dat je bij kleine bedragen je pincode niet meer in hoeft te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |