Daar woon ik ook lul.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef Dirk. het volgende:
Buiten de ring van Amsterdam ergens, schijnt.
Oh wat ernstig.quote:
Zo hee. Ongesteld?quote:
Ik wil wel zeggen hier ook, maar zover ben je tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef wonderer het volgende:
Gewoon een valse bui?
Plenst het bij iedereen zo trouwens of alleen hier?
Een evenementenhal?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef Dirk. het volgende:
Crypt ook echt.
My anus is meer een soort van evenementen hal.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen hier ook, maar zover ben je tegenwoordig niet meer.
Squirt je ook mosterd en sauerkrrrraut?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Dirk. het volgende:
HAHAHAHAHA. Nee hoor, valt mee.
(meer een soort hotdog kraampje)
Niet van belang voor je. Is in Brabant. Gewoon met andere dingen bemoeien jij.quote:
Binnen de ringquote:
Ahquote:
Mee'eensquote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet van belang voor je. Is in Brabant. Gewoon met andere dingen bemoeien jij.
Anders had je het niet zelf geopperd. Of je spreekt je innerlijke jezelf tegen. Ook schattig natuurlijk.quote:
In mijn ervaring zijn de Fransen in het dagelijks leven meer homo-tolerant dan Nederlanders. In NL is het meer "ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar met hun vieze poten van mij afblijven". Zo openminded zijn Henk en Ingrid niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:52 schreef Dirk. het volgende:
Misschien omdat het in minder openminded landen belangrijker is om zichtbaar te zijn?
Eens. Dit land in tolerant in wetgeving, maar het volk zelf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
In mijn ervaring zijn de Fransen in het dagelijks leven meer homo-tolerant dan Nederlanders. In NL is het meer "ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar met hun vieze poten van mij afblijven". Zo openminded zijn Henk en Ingrid niet.
Sorry!!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Dirk. het volgende:
Dit is meestal het moment waarop Luig binnenkomt.
Heb je m al? Heb je m al? Heb je m al?quote:
Of omdat ons land heul niet zo meer voorop loopt in openmindedness als we ons zelf willeen doen vertellen, op puur de wetten en regelingen na dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:52 schreef Dirk. het volgende:
Misschien omdat het in minder openminded landen belangrijker is om zichtbaar te zijn?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de Fransen in het dagelijks leven meer homo-tolerant dan Nederlanders. In NL is het meer "ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar met hun vieze poten van mij afblijven". Zo openminded zijn Henk en Ingrid niet.
Oquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:48 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Eens. Dit land in tolerant in wetgeving, maar het volk zelf?
Ik merk in de UK overigens hetzelfde als jij in Frankrijk.
Nee! En erger, ik heb geeneens een blu-ray spelert nogquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je m al? Heb je m al? Heb je m al?
Is ie al uit? Is ie al uit? Is ie al uit?
Van die mensen die klagen over een gay sexscene in true blood. Dat ze t best vinden, maar niet hoeven te zien. Zeg, die ene keer. Als IK nou klaag elke keer als er hetero seks op tv komt... DAN zou t gerechtvaardigd zijn ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:28 schreef Renesite het volgende:
Ik heb er ook niets tegen, maar als ze het voor mijn neus doen vind ik het wel vies hoorVan die mensen met borsten en flapjes.
#heterosex
Ik heb eeen PS3, die speelt BR.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee! En erger, ik heb geeneens een blu-ray spelert nog. Misschien kunnen we heel platonisch bij Dirk een Twin Peaks marathon doen.
Gaan jullie dan ook voor m'n neus staan te bekken ofzo? Ik heb niks tegen homo's hoor maar hoef het verder niet te zien ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eeen PS3, die speelt BR.
En ik wil best bij Dirk kijken, maar dan wel samen vanuit de sling!
Omdat heteroseks normaal is en je daar ook als homo geen problemen mee hoort te hebben. Er zit tenslotte toch een man in?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die mensen die klagen over een gay sexscene in true blood. Dat ze t best vinden, maar niet hoeven te zien. Zeg, die ene keer. Als IK nou klaag elke keer als er hetero seks op tv komt... DAN zou t gerechtvaardigd zijn ja!Die hele serie staat bol van de tieten, want HBO. En dan is er 1 gay scene (want ook HBO) en dan is t "ja maar dat hoef ik niet te zien hoor!".
Ogen dicht en platonisch gepijpt worden danquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook voor m'n neus staan te bekken ofzo? Ik heb niks tegen homo's hoor maar hoef het verder niet te zien ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |