Bakkers zijn na werktijd ook niet meer open hè...quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef VarkensHart het volgende:
Pauperbrood koop je niet bij de supermarkt
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:24 schreef Hardgekookt het volgende:
Ga naar de Lidl dan :p
Die hebben meestal nog brood, en lekker brood ook!
Agri heeft ook heerlijk brood.
Volgens mij bedoeld TS hier het wandbrood.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Etsu het volgende:
TS: omdat wij (nouja, wij, ik werk bij de AH) niet teveel brood willen inkopen met het risico dat we veel moeten weggooien. Echter zijn wij wel verplicht om top 5-producten tot sluitingstijd te hebben (oa. boulogne brood, wit en bruin tijgerbrood).
Ja? Je punt?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TS hier het wandbrood.
Ik las verkeerdquote:
Ja, want ik hoef helemaal niet te werken tussen 9 en 17:30, dat is waarquote:Op maandag 21 juli 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom mensen denken dat ze 5 minuten voor sluitingstijd nog vers brood kunnen kopen. Tuurlijk is het allang op... Ga dan lekker 's morgens of flink wat eerder.
Hoe staat t met je WAJONG?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want ik hoef helemaal niet te werken tussen 9 en 17:30, dat is waar.
winkels gaan pas om 08:00 open, dan zijn de meeste mensen al naar het werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:31 schreef Etsu het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom mensen denken dat ze 5 minuten voor sluitingstijd nog vers brood kunnen kopen. Tuurlijk is het allang op... Ga dan lekker 's morgens of flink wat eerder.
Dat klopt. Ik zeg toch dat we niet teveel brood willen inkopen met het risico dat we ze moeten weggooien. En bij ons komt na 17:00 echt bijna niemand om brood te kopen, dus vandaar dat we het zo doen. Als vervanging kunnen klanten dan boulogne of wit/bruin tijgerbrood kopen. Sowieso is dat ook lekkerder en verser (maar dat verschilt per persoon denk ik zoquote:Op maandag 21 juli 2014 12:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat je dat niet zelf bakt.
En als het standaard om 16 uur bijna leeg is (dus niet 5 minuten voor sluitingstijd) dan moet je je prognose of klantenaantallen even bijstellen en zorgen dat er genoeg wandbrood binnen komt.
Op zaterdag en zondag ook? 's Morgens voor de hele week inslaan, kan je best.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want ik hoef helemaal niet te werken tussen 9 en 17:30, dat is waar.
Ik doe niet aan poppenkastquote:
Ja godverdomme jij moet zo nodig weer werken. Eigen schuld dikke bult dan je dan geen brood hebtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |