Je betaalt toch maar 1x collegegeld, of geldt dat niet bij een hbo- en wo-studie?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo sta je nog steeds ingeschreven op het hbo? Let je op dat je geen mega kosten krijgt?
nee dan betaal je 2x (in ieder geval als je al een hbo hebt vandaar mijn vraag 'waarom ben je nog ingeschreven?')quote:Op maandag 21 juli 2014 11:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je betaalt toch maar 1x collegegeld, of geldt dat niet bij een hbo- en wo-studie?
Je mag voor 2x opleidingen staan ingeschreven, zojuist contact gehad...je moet een bewijs van inschrijving hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo sta je nog steeds ingeschreven op het hbo? Let je op dat je geen mega kosten krijgt?
Als je hbo en wo gelijktijdig doet zoals TS dan betaal je slechts 1x collegegeld. Moet je wel bij beide instellingen ingeschreven staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan betaal je 2x (in ieder geval als je al een hbo hebt vandaar mijn vraag 'waarom ben je nog ingeschreven?')
Nee precies, maar ik kan op dit moment geen wo minor doen toch? Dus vandaar, maar goed!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:05 schreef Ryon het volgende:
Het is pure tijdverspilling. De punten mag je niet mee laten tellen voor je wo bachelor, het niveau van de hbo minor ligt aanzienlijk lager in vergelijking met die van de wo variant (die bestaat ook) en op je cv zal men er eerder kritisch over zijn (waarom geen wo minor?) dan dat het meetelt.
Als je er gewoon lol in hebt moet je het doen, maar ik denk dat je die tijd wel beter kan besteden.
Ik ben eerstejaars wo'er, is het ook dan tijdverspilling? Wil later wel iets doen met privaatrecht namelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 12:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je hbo en wo gelijktijdig doet zoals TS dan betaal je slechts 1x collegegeld. Moet je wel bij beide instellingen ingeschreven staan.
Als je besloten hebt om naar het wo te gaan moet je daar ook vol voor gaan. Je kan dezelfde vakken op kleuterniveau er ook nog naast volgen, maar het heeft geen enkele meerwaarde en het is een boel dubbelwerk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee precies, maar ik kan op dit moment geen wo minor doen toch? Dus vandaar, maar goed!
Waar vind jij dat ik die tijd beter in kan besteden eigenlijk?
Overigens vind ik het spijtig dat ik niet op de hoogte was van premaster tijdens je hbo...kan me ook niet meer inschrijven daarvoor
Prima! In februari beginnen stages van het hbo, anders begin ik daar aan. En dan doe ik eventueel tijdens mijn stage ook minor, tentamens haal ik vrijwel gemakkelijk en er is geen aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 21 juli 2014 12:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je besloten hebt om naar het wo te gaan moet je daar ook vol voor gaan. Je kan dezelfde vakken op kleuterniveau er ook nog naast volgen, maar het heeft geen enkele meerwaarde en het is een boel dubbelwerk.
Ik snap dat je de hbo opleiding nog als backup achter de hand wil hebben, maar je zal voor het beste resultaat toch de sprong in het diepe moeten wagen. Dus je wo P halen (asap) met mooie cijfers en daarna gaan orienteren op stages en werkstudentenschappen en dergelijke. Rond de kerst kan je waarschijnlijk al goed inschatten of de universiteit hem wel/niet gaat worden. Je zou dan een hbo minor voor het tweede semester kunnen bewaren om 'de schade' eventueel te beperken mocht je dan besluiten niet verder te gaan met de wo variant.
ja als je nog geen hbo behaald hebt maar TS heeft het over Nog ingeschreven staan en waarom zou je hbo gaan doen als je van het VWO komt? Of hoe komt hij anders binnen op de universiteit?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je hbo en wo gelijktijdig doet zoals TS dan betaal je slechts 1x collegegeld. Moet je wel bij beide instellingen ingeschreven staan.
Hij heeft afgelopen jaar zijn hbo-P gehaald en wil komend collegejaar doorstromen naar de universiteit. Maar hij blijft daarnaast ook nog op het hboquote:Op maandag 21 juli 2014 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als je nog geen hbo behaald hebt maar TS heeft het over Nog ingeschreven staan en waarom zou je hbo gaan doen als je van het VWO komt? Of hoe komt hij anders binnen op de universiteit?
ooh zoquote:Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen jaar zijn hbo-P gehaald en wil komend collegejaar doorstromen naar de universiteit. Maar hij blijft daarnaast ook nog op het hbo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |