Haha, dacht ongeveer hetzelfde na het kijken van beide pilots. Ben wel van plan om het nog wat afleveringen te gunnen en kijken hoe de serie zich ontwikkeld. Lijkt een beetje op House meets Ray Donovan meets Royal Pains.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:39 schreef JDx het volgende:
Leuk begin, iets minder dan de andere serie TV / [USA] Satisfaction, ook een pilot van USA. Maar zeker vermakelijk, deed me een beetje denken aan Ray Donovan, redden van celebs en rijke lui die in de problemen zitten. Mooie settings, vrouwen en wagens. En volgens mij is die vent ook wel om aan te zien voor de vrouwen, kan daar altijd slecht over oordelen
Haha, m'n vriendin was in de andere kamer Grey's aan het kijken, moest er meteen ff heen na die scenequote:
Haha vroeg ik me ook al af of dat toevallig was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Toevallig dat het over ALS ging deze week
Ik heb 'm bewaard voor vanavond!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Was weer een goede aflevering.
Wel jammer van Odette, mooie vrouw.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:12 schreef JDx het volgende:
Ja dat was allemaal wel erg jammer, maar geeft natuurlijk perspectief voor seizoen 2.
Eind goed al goed had ik niet verwacht. En dat Odette Yustman zou vertrekken wist je ook al aangezien ze elke keer zeiden Guest Starring en geen regular was.
Vind dit wel beter dan Satisfaction, terwijl daar veel meer potentie in zat.
Ja precies, net als Burn Notice, hoeft allemaal niet te serieus, gewoon een lekkere wegkijk serie. Geef deze serie meer kans dan Satisfaction.quote:Op maandag 22 september 2014 10:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wel jammer van Odette, mooie vrouw.
Hopelijk snel nieuws over een nieuw seizoen. En dan hopelijk een vol seizoen van 24 afleveringen of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |