SPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens het Cao moet ik schriftelijk bevestiging hebben. Ook is ga maar naar huis geen ontslag.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:45 schreef CafeRoker het volgende:
Dikke pech. Zo gaat het als vakantiekracht.
Contactpersoon van uitzendbureau bellen of langs gaan als dat kan.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:49 schreef tailfox het volgende:
Kan ik ook normale antwoorden krijgen. Iemand weet toch wel wat ik kan doen
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.quote:
dankje heb meteen uitzend bureau gewapt. Om 9 uur word ik gebeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Contactpersoon van uitzendbureau bellen of langs gaan als dat kan.
en jezelf maar afvragen waarom je weggetrapt bentquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.
Hoe je het hebt verkloot.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:06 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet vertellen of weten?
Wat voor contract heb je nou precies?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:06 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet vertellen of weten?
wat voor contract en wie is je werkgever?quote:
standard uitzendkracht contract?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wat voor contract en wie is je werkgever?
dan zou ik zorgen dat ik om negen uur bij het uitzendbureau op de stoep sta, als ik jou was.quote:
het uitzend bureau is hier niet in de buurt. Ik word dalijk gebeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dan zou ik zorgen dat ik om negen uur bij het uitzendbureau op de stoep sta, als ik jou was.
je hebt nog een uur, tochquote:Op maandag 21 juli 2014 07:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
het uitzend bureau is hier niet in de buurt. Ik word dalijk gebeld.
Wie wapt jou trouwens terug om zeven uur 's ochtends?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dankje heb meteen uitzend bureau gewapt. Om 9 uur word ik gebeld.
op de een of andere manier is het uitzend bureau die het verst weg is het dichtbij huis. Geen zin om 30 km te fietsen nu.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |