Ik dacht dat het studenten-ov ook zou verdwijnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een renteloze lening als ik het goed begrijp. OV krijg je nog wel cadeau.
En iets meer vertrouwen mag weler zijn echt wel goede mbo scholen.
Thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Lif(...)utions/dp/0275993728
Dat is wel jammer, ik wil ze wel ontmoeten je ouders. Denk je dat er nog plaats is voor nog een man?quote:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik wil ze wel ontmoeten je ouders. Denk je dat er nog plaats is voor nog een man?
Np man, hij is ook gratis te kuch kuch te verkrijgen kuch kuch.quote:
Dat hangt af van het formaat vriendin. Ik zie best vaak vrouwen lopen dat ik denk, nee houdt jij alles maar lekker aan meid.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
niets mis mee als ze naakt is toch?
nouja je vriendin kies je toch uit omdat ze wel goed uitziet of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat hangt af van het formaat vriendin. Ik zie best vaak vrouwen lopen dat ik denk, nee houdt jij alles maar lekker aan meid.
Oooh... Nouja dan pappa maar weer eens lief aankijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht dat het studenten-ov ook zou verdwijnen.
Of in een tent buiten het schoolterrein gaan wonen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooh... Nouja dan pappa maar weer eens lief aankijken.
Soms slaat het noodlot toe.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
nouja je vriendin kies je toch uit omdat ze wel goed uitziet of niet?
Ik weet het niet hoor, kan best dat dat toch nog blijft.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooh... Nouja dan pappa maar weer eens lief aankijken.
Ow en dit. Heel erg veel dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Bekommer je eens op je eigen tekortkomingen in plaats van constant hysterisch en wanhopig te azen naar die van een ander zodat je je eigen kan wegmoffelen onder het mom van "ik ben zoooo volwassen door andere mensen af te zeiken".
Geert Wilders zal daar persoonlijk voor zorgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, kan best dat dat toch nog blijft.
Ik houd niet zo van die studenten hokken. Vooral niet al die geforceerde vriendschappen in dat soort tenten.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Of in een tent buiten het schoolterrein gaan wonen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geert Wilders zal daar persoonlijk voor zorgen.
Ja gewoon alleen in de tent... Paar stokken in de grond slaan tent op zetten en in het bos een val zetten zodat je in de avond konijn of zo eet. Wel een vuurpit maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van die studenten hokken. Vooral niet al die geforceerde vriendschappen in dat soort tenten.
Ik zie het. Hij is zojuist eeuhm, 'bezorgd'quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Np man, hij is ook gratis te kuch kuch te verkrijgen kuch kuch.
Veel plezier ermee man.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:53 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik zie het. Hij is zojuist eeuhm, 'bezorgd'
haha, onze geert... de dag dat geert wat gaat fixen maak ik niet meer mee gok ik zoquote:Op maandag 21 juli 2014 14:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Toch mooi dat deze man eigenlijk gewoon een politieke partij isquote:Op maandag 21 juli 2014 14:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Toch mooi dat deze man eigenlijk gewoon een politieke partij is :p
Dit ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, onze geert... de dag dat geert wat gaat fixen maak ik niet meer mee gok ik zo
2 keer gekampeerd en 3 keer achter mijn tent aan moeten rennen. Nee, dat wordt hem niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja gewoon alleen in de tent... Paar stokken in de grond slaan tent op zetten en in het bos een val zetten zodat je in de avond konijn of zo eet. Wel een vuurpit maken.
Zal ik het je leren mie mayn?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
2 keer gekampeerd en 3 keer achter mijn tent aan moeten rennen. Nee, dat wordt hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |