Geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
Hoeveel FOK!ers hebben haar gemeet vogeltjesdans weet ik en ik dan nog. Zijn er nog meer?
Ik ben nog geen 25.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Zaktabak het volgende:
Zou je alsjeblieft niet een topic aanwillen maken over deadprez als je hem niet ècht goed kent?
Zoveel scheelt dat toch niet?quote:
Een jaar.quote:
Ik ben FOK!er en ik heb geen diploma en nee daar zitten ook veel hbo/wo'ers tussen.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over mbo'ers, gehandicapten (haha, dubbelop) en zieken.
Als FOK!er loop je op het hbo of de uni rond en als je dan geen werk kan vinden is dat volledig aan jezelf te wijten ja.
haha, ben je dom ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben FOK!er en ik heb geen diploma en nee daar zitten ook veel hbo/wo'ers tussen.
Heb je geen recht op stufi?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee, geen geld voor een opleiding.
En geen zin om me in de schulden te werken.
de overheid betaald toch allesquote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
en daarnaast levert een goede studie altijd meer op dan de leningquote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Spongeboss het volgende:
Deadprez trek je nu uitkering in Maaastricht? Want dan kom ik je klappen.
Wat doe je in Maastricht dan man? Wil je lessen limburgs hebben? gratis, jwz. Als je me leert joint draaien.quote:
Mijn ouders wonen hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat doe je in Maastricht dan man? Wil je lessen limburgs hebben? gratis, jwz. Als je me leert joint draaien.
Nice je bent terug bij je ouders die in Maastricht wonen? Wat een bazen wat een bazen, heeft je vriendin je eruit gegooid?quote:
Nee die woont hier ook. Maar genoeg over mij en mijn verneukte leventje.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nice je bent terug bij je ouders die in Maastricht wonen? Wat een bazen wat een bazen, heeft je vriendin je eruit gegooid?
Jij woont met je vriendin bij je ouders?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die woont hier ook. Maar genoeg over mij en mijn verneukte leventje.
Oh nice, klinkt gezellig. Np was wel interessant de eerste keer dat er eens wat bekend wordt van de gast achter deadprez. Samen jonko's roken in Maastricht, wie weet man! De mogelijkheden!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die woont hier ook. Maar genoeg over mij en mijn verneukte leventje.
Jup.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij woont met je vriendin bij je ouders?
Dat lijkt me wel baas op zichquote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In één huis zeg maar?
Huh, maar dat is niet zo raar toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In één huis zeg maar?
Mijn favoriet is de deze: die is wel tof.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daarom moet lachen
Ik vind het fuckin baas. Lijkt me echt wel chill.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |