maar ik ben dan ook al gauw tevredenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat voor advies zou jij geven aan hen die ongelukkig zijn?
Ja misschien moeten ze maar gauw tevreden zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook al gauw tevreden
vind ik ook. aanstellersquote:Op maandag 21 juli 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja misschien moeten ze maar gauw tevreden zijn.
Nope, hij voelt zich te goed voor mbo baantjes omdat hij vwo heeft gedaan en niet heeft afgemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 05:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom? Als hij daar gelukkig mee is. Het is toch zijn leven?
edit: oh, ook geen baan. Dat is wel jammer ja. Maar misschien is hij wel hard op zoek.
Wat is daar erg aan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nope, hij voelt zich te goed voor mbo baantjes omdat hij vwo heeft gedaan en niet heeft afgemaakt.
Uhm, hij doet helemaal niks en is niet op zoek.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ja iedereen met een afgeronde studie heeft werk.
Als je in een zelfde situatie zou zitten zou je het je kunnen voorstellen ik heb werk genoeg zelf maar dat ligt niet aan de overheid of vacatures ik werk voor mezelf en verdien daar met wat geluk een paar honderd per maand mee helaas kom ik onder het minimumloon uit daardoor.
Wat je kunt doen is bij de post werken of zoiets dan kun je wel vaak zo'n 100-200 euro per maand bruto verdienen.
Voor de rest moet je geluk hebben wil je aan een baan komen voor minimumloon.
Bijstand+uitkering kom je vaak nog niet eens in aanmerking voor op die leeftijd die zeggen tegen je dat je geld kunt lenen voor een studie zodat het de gemeente geen geld kost.
Ik begrijp het niet dat mensen nog steeds denken dat de meeste werklozen of mensen die niet studeren niet willen er zijn genoeg mensen die het of niet kunnen of geen werk kunnen vinden.
Och, jee. Waarom maak je je zo druk om anderen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Uhm, hij doet helemaal niks en is niet op zoek.
Ohnee toch..en jij dacht hier moet ik me ff mee bemoeien?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Uhm, hij doet helemaal niks en is niet op zoek.
haha ik vond hem nog wel 1 van de meest sympathieke mensen van die hele seriequote:
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef VeX- het volgende:
Janken over het leven van anderen.
Dan heb je vast zelf ook een bijzonder boeiend leven.
Kan niet geloven dat die na 9 pagina's nog niet gepost was.quote:
Jouw naamquote:Op maandag 21 juli 2014 07:22 schreef Fapsalon het volgende:
TS is trouwens wel heel gefrustreerd als ze dit soort meuk om 3u 's nachts zit te typen
Hmm, tegenwoordig moet je al blij zijn als je met alleen VWO een mbo-baan kan krijgen. Vaak zit meer dan ongeschoold werk er al niet meer in.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nope, hij voelt zich te goed voor mbo baantjes omdat hij vwo heeft gedaan en niet heeft afgemaakt.
Ik heb een masterdiploma en ik kom al amper aan werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hmm, tegenwoordig moet je al blij zijn als je met alleen VWO een mbo-baan kan krijgen. Vaak zit meer dan ongeschoold werk er al niet meer in.
Communicatie zeker.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb een masterdiploma en ik kom al amper aan werk.
Welke pauperstudie heb JIJ gevolgd?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Welke pauperstudie heb je dan gevolgd?
Oh, dus als je niet direct aan het werk kan, is de studie per definitie een pauperstudie? Simpele ziel.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Welke pauperstudie heb je dan gevolgd?
Komt door je schele bakkes waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb een masterdiploma en ik kom al amper aan werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |