Dat lijkt chill als je 15 bent, maar op je 25e geen diploma's/baan/toekomst hebben is wel enorm triest.quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dat lijkt chill als je 15 bent, maar op je 25e geen diploma's/baan/toekomst hebben is wel enorm triest.
Voor zulke types lijkt het me inderdaad geweldig. Maar een vriend van mij, die militair is, zegt dat het een dramatisch idee is omdat die types toch niks doen en het alleen maar tijd en energie kost. Beter gaat hij naar een strafkamp.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef tvdleur het volgende:
Tja... Toch jammer dat de dienstplicht is afgeschaft...
Hij heeft waarschijnlijk al 10 (!!!!) jaar een seksuele relatie met zijn moeder en ze betaald ook nog alles!quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dat lijkt chill als je 15 bent, maar op je 25e geen diploma's/baan/toekomst hebben is wel enorm triest.
Ik heb zijn moeder gezien, Snorlax is er niks bij.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk al 10 (!!!!) jaar een seksuele relatie met zijn moeder en ze betaald ook nog alles!
Lage standaard?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beter met dit soort figuren pilsrn dan met al die 'Ikben25enhebmelevenalhelemaaluitgestippeld' huppelkutjes.
Lekker de hele dag gamen.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
TS gaat iedere dag naar zijn uitzichtloze baantje terwijl die boi de tijd van zijn leven heeft.
quote:Op maandag 21 juli 2014 03:27 schreef Drxx het volgende:
Nu zijn wij allemaal uiteraard heel erg benieuwd wat TS allemaal heeft bereikt in haar leven!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef PyramidSong het volgende:
Vroeger kreeg ik behoorlijk wat aandacht van mannen. Leuke mannen, die serieuze plannen met me hadden en niet alleen maar uit waren op een avondje seks. Ik heb vrij jong twee lange, serieuze relaties gehad en heb zelfs samen gewoond. Drie jaar lang! Sinds dat uit is ben ik echter enorm onzeker. Ik ben het daten geloof ik een beetje verleerd, want het gaat niet meer zo goed. Zelf ben ik niet heel erg veranderd. Ik ben iets ouder geworden en ik ben vijf kilo aangekomen. Ik zie er eigenlijk niet heel anders uit dan toen. Toch krijg ik nu alleen maar aandacht van mensen waar ik niks mee wil. Dat zijn ofwel de types die op elk feestje alle aanwezige vrouwen af gaan in de hoop dat iemand toegeeft, of het type "nice guy", inclusief fedora. De leuke, intelligente, stabiele mannen lijken me niet meer te willen. Ik ben al twee keer afgewezen door zo'n man, wat me enorm pijn heeft gedaan.
Nu begin ik steeds meer te denken dat het vanwege mijn geloens is. Ik heb al jaren een lui oog en de laatste tijd lijkt het meer mensen op te vallen. Ik word er naar gevraagd bij sollicitaties. Soms is dat nuttig (bijvoorbeeld als ik moet presenteren voor een groep), maar bij bijbanen ben ik er ook wel vrij grof op gewezen. Recruiters stellen de raarste vragen: of ik wat op heb, of ik uberhaupt wel zie, enzovoort. Nu ken ik zelf legio mensen die scheel kijken, dus ik vraag me af waarom ze dat mij wel vragen en hen niet. Zou het dan zo extreem zijn? Ik heb zat foto's van mezelf en daar valt het niet enorm op. Je ziet het wel, maar het is niet alsof mijn oog permanent naar buiten staat. Ik ben er zo onzeker door geworden dat ik laatst naar het ziekenhuis ben gegaan in verband met een mogelijke operatie. Als kind heb ik die ook gehad maar het is weer erger geworden. Echter duurt het maanden voor dit uberhaupt rond is.Mijn volgende gesprek heb ik pas over 8 weken...
Ik begin me er steeds meer bewust van te worden en in mijn hoofd heb ik het beeld gecreeerd dat ik gewoon niet datebaar ben. Ik ben niet mij, maar "dat schele mormel". Mijn vrienden zeggen dat het meevalt en dat iedereen wel wat heeft, maar er zijn ook mannen in mijn omgeving die zeggen dat sommigen er over kunnen struikelen. Zelf heb ik meermaals iemand gedate waar wat "mis" mee was. Mijn ex had een pigmentstoornis waardoor hij vlekken op zijn lichaam had. Een ander vriendjes loenste ook. Weer een ander was al jong kalend. Maar bij mannen lijkt het veel minder erg te zijn als je een handicap heb. Vrouwen letten er niet heel erg op zolang de man zelfverzekerd en leuk in de omgang is. Maar als vrouw moet je er bijna altijd tiptop uitzien volgens de media. En hoe erg ik probeer (ik sport elke dag, heb altijd make up op, zal nooit zo maar naar buiten gaan in sweatpants), ik heb gewoon het idee dat ik qua uiterlijk niet goed genoeg ben. Ik zat gisteren er over na te denken om gewoon niet meer te daten tot die operatie. Maar stel dat het niet door gaat (ze weten niet zeker of ze het kunnen fixen in dit stadium), wat moet ik dan? Altijd alleen blijven...?
Zelfs een voltijd vakkenvuller heeft meer bereikt dan deze dude.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:27 schreef Drxx het volgende:
Nu zijn wij allemaal uiteraard heel erg benieuwd wat TS allemaal heeft bereikt in haar leven!
Mijn post ging over jou meid, niet over die kerel.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:32 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Zelfs een voltijd vakkenvuller heeft meer bereikt dan deze dude.
Wat doe je nog wakker dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 03:33 schreef tvdleur het volgende:
iig 2 die zich goed kunnen identificeren met je klacht en zich een beetje aangevallen voelen (kan ook niet anders op dit tijdstip als je niet werkt) ;-)
Ik heb vakantie, maar die anderen zullen vast met gespannen knuistjes zitten lezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:33 schreef tvdleur het volgende:
iig 2 die zich goed kunnen identificeren met je klacht en zich een beetje aangevallen voelen (kan ook niet anders op dit tijdstip als je niet werkt) ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |