Schijnbaar of blijkbaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:55 schreef JonJonJip het volgende:
heeft er schijnbaar op enig moment op mijn nederlandse rekening de incasso niet kunnen plaatsvinden.
Hierover hebben ze me dus schijnbaar gemaild,
Da's wel heel veel toevalquote:nu kijk ik toevallig vanavond bij toeval
Dat zou weleens heel lastig kunnen wordenquote:
Ik neem aan dat je het al overgeboekt hebt?quote:U wordt geroyeerd door een autoverzekeraar
Er zijn verschillende redenen waarom een autoverzekeraar u kan royeren.
U betaalt de premie niet
Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat u uw premie vergeet te betalen. De verzekeraar stuurt u dan een herinnering zodat u alsnog aan uw betalingsplicht kunt voldoen. Wanneer u dan de premie nog steeds niet betaalt, kan de verzekeraar na dertig dagen de dekking schorsen. Na vijftig dagen van het uitblijven van uw betaling kan de verzekeraar de autoverzekering royeren. Dan bent u niet meer verzekerd. U bent wel nog steeds verplicht om de achterstallige betaling te voldoen.
In het geval van wanbetaling is het mogelijk dat u geregistreerd wordt in de landelijke database van stichting CIS. Deze registratie blijft acht jaar staan. Dit kan gevolgen hebben voor het afsluiten van een volgende autoverzekering.
Klopt inderdaad, en ik verwacht ook echt geen afschriften ofzo elke maand, maar vind dat bij zulke zaken wel even een briefje gestuurd mag worden,quote:Op maandag 21 juli 2014 04:50 schreef nikky het volgende:
Het is zo goedkoop omdat je een internetdienst afneemt. Fysieke post is geen internetdienst. Jij hebt maar te zorgen dat je je e-mail leest.
Ik zou morgen even bellen of je nog op tijd bent... Als bellen ten minste in het pakket zit.
Ja reageer eens normaal dan, al die semi grappige opmerkingen die gemaakt wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Leandra het volgende:
Lekker al die doodsverwensingen van TS ---> TR
Word ik eens dood verwenst, mis ik 'mquote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Leandra het volgende:
Lekker al die doodsverwensingen van TS ---> TR
Er zit serieus nogal een verschil tussen 'schijnbaar' en 'blijkbaar'quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef JonJonJip het volgende:
[..]
Ja reageer eens normaal dan, al die semi grappige opmerkingen die gemaakt worden
Blijkbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zit serieus nogal een verschil tussen 'schijnbaar' en 'blijkbaar'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |