quote:Op maandag 21 juli 2014 02:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had trouwens toch weer een andere serie aangeklikt om te kijken wat het is
ik wilde DMmen![]()
nou dat ging goed!
Gun de niet-ADHD'ers even wat tijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, zal de rust nu weer wederkeren en onze heren weer terug komen nu?
Oh ja, daarom stuiter ik altijd door, moet er nog steeds aan wennen.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gun de niet-ADHD'ers even wat tijd.
Klopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ha, Isax, de aanstichter van dit alles is hem mooi gevlogen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die felle kleuren is een beetje teveel voor me nou.
Wodka niet nee. Water wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Geen goed idee om met die hitte te gaan drinken.
Of ff gaan liggen of een emmer pakken.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik het plotseling warm heb?
Nee zo erg is het niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of ff gaan liggen of een emmer pakken.
Punkman leeft nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:38 schreef Punkman het volgende:
Zag dat het de 400ste SC was.
Gefeliciteerd allemaal nog !
Toetertjes en vuurwerk !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Punkquote:Op maandag 21 juli 2014 02:38 schreef Punkman het volgende:
Zag dat het de 400ste SC was.
Gefeliciteerd allemaal nog !
Toetertjes en vuurwerk !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten mensen die nog wakker zijn.![]()
![]()
quote:
Jij wint.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check. Om drie uur m'n nest in gegaan, zat hier om kwart over zes alweer op de bank
Was best nog saai, Dinges ligt nog in bedquote:
Gezellig!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 21 juli 2014 08:28 schreef sararaats het volgende:
Nationale Feestdag
![]()
Lekker niks doen. Benauwd maar de vliegenraam staat in.
Vergeet de hamer niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 08:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!
Mijn pesthumeur op kinderen afreageren.
Ik haaaaaat logerenquote:Op maandag 21 juli 2014 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was best nog saai, Dinges ligt nog in bedD'r vader kwam rond een uurtje of zeven naar beneden, dus er is in ieder geval iemand nu.
Ligt er aan waar en wie. Als het een prima bed is heb ik er weinig problemen mee. Alhoewel ik meestal veel korter slaap dan normaal.quote:
Ik schrik dan altijd zo erg als ik wakker wordquote:Op maandag 21 juli 2014 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan waar en wie. Als het een prima bed is heb ik er weinig problemen mee. Alhoewel ik meestal veel korter slaap dan normaal.
Nee gewoon mee kappenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:23 schreef Books1 het volgende:
Kan iemand mij een reden geven om het nog vol te houden om naar de nutteloze streams en of het programma te kijken?
Het is inderdaad een belachelijk TV programma. Maar dat kon je al weten toen je er aan begon.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:26 schreef Books1 het volgende:
Ik krijg het op de eea manier niet meer voor elkaar om er niet geirriteerd naar te kijken. Toch belachelijk voor een tv programma?
Moet op de hond passen en op de tv zit alleen de Nederlandse Netflix dus ik kijk transformers. Ik vind die gele auto cute.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef Books1 het volgende:
Kijk ook niet elke avond meer want een droeftoeters bij elkaar en dat zou dan een afspiegeling zijn van onze normale samenleving. Gelukkig val ik niet onder de normale samenleving blijkbaar.
Bumblebee.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef isax het volgende:
[..]
Moet op de hond passen en op de tv zit alleen de Nederlandse Netflix dus ik kijk transformers. Ik vind die gele auto cute.
quote:
Wat heb je daar gedaan?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:04 schreef Fylax het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik kom net van de dokter af.
De achterliggende gedachte is mij ontgaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
En is er iemand die snapte wat ik met mijn how it's made filmpjes probeerde te doen?
Of dachten de meeste weer dat ik aan het spammen was.![]()
Ik doe bijna alles met een reden.
Geeft niet, mijn hersens zijn nou eenmaal raar.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is mijn ontgaan.
Warm en lui.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn hersens zijn nou eenmaal raar.![]()
Hoest met Mootie?![]()
![]()
O jee heb ik weer wat briljants gemist?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
En is er iemand die snapte wat ik met mijn how it's made filmpjes probeerde te doen?
Of dachten de meeste weer dat ik aan het spammen was.![]()
Ik doe bijna alles met een reden.
Als je een beetje naar de filmpjes kijkt dan zie je onderwerpen voorbij komen waar het hier vaak over gaat of wat mensen wel eens hebben gedeeld.quote:
Oh, dat had ik inderdaad wel begrepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je een beetje naar de filmpjes kijkt dan zie je onderwerpen voorbij komen waar het hier vaak over gaat of wat mensen wel eens hebben gedeeld.of gewoon je naam verwerkt in het filmpje.
![]()
Maar op een gegeven moment ben ik maar gestopt. Als alleen ik het snap is het niet leuk meer.
JeeJ, ik was te begrijpen. En ik had nog niet iedereen gehad hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik inderdaad wel begrepen.
Ben ik toch niet helemaal achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |