SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck FreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking lang geleden voor mij, kan niet eens meer normaal een knoop maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb echt kapot veel geleerd op de scouting tbh
Ik moet nu aan die telfort reclame denkenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
Van koken naar jezelf beter voelen dan een ander euh oké
Doorgestuurd naar persoon in kwestiequote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
met haar huismoeder hipster tattoo look. KIJK HAAR ZO APART MOGELIJK ZIJN OM ZOVEEL MOGELIJK AANDACHT TE KRIJGEN.
quote:
quote:
quote:
je valt later binnenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
Van koken naar jezelf beter voelen dan een ander euh oké
Haha hahaha wow FLquote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
met haar huismoeder hipster tattoo look. KIJK HAAR ZO APART MOGELIJK ZIJN OM ZOVEEL MOGELIJK AANDACHT TE KRIJGEN.
Dat moest ik toen dat vleigtuig uit de lucht gehaald werdquote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die telfort reclame denken
Nu wordt hij boos maar gaat hij doen alsof niet boos om jou niet te kwetsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar persoon in kwestie
dromenvangertje
dv
deevee
[..]
[..]
[..]
Zit hij gefrustreerd met zijn voeten te trappelen en op zijn toetsenbord te slaan met vuistjes?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wordt hij boos maar gaat hij doen alsof niet boos om jou niet te kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |