SPOILER: ToernooibracketOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het te verdedigen prijzengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Prijzengeld 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 Livestream
PDC Netzone![]()
Ian White 10-4 Terry Jenkins
Simon Whitlock 10-6 Kevin Painter
Michael van Gerwen 10-7 Steve Beaton
James Wade 10-5 Andy Smith
Dave Chisnall 10-4 Dean Winstanley
Brendan Dolan 4-10 Richie Burnett
Robert Thornton 8-10 Paul Nicholson
Andy Hamilton 10-3 Wayne Jone
Justin Pipe 8-10 Michael Smith
Wes Newton 11-9 Ronnie Baxter
Phil Taylor 10-4 Darren Webster
Raymond van Barneveld 10-4 Vincent van der Voort
GeeftSPOILER: Ronde IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)d-25-kilo-afgevallen![]()
![]()
Toernooibracket
1. Michael van Gerwen v 16. Ian White
8. Andy Hamilton v 9. Dave Chisnall
5. James Wade v Richie Burnett
4. Simon Whitlock v 13. Raymond van Barneveld
2. Phil Taylor v Michael Smith
Paul Nicholson v 10. Wes Newton
Wright/Bunting v Anderson/Caven
Lewis/Gilding v King/Huybrechts![]()
Ik hoorde dat de studiobeelden van RTL7 waar Marcel en Stompe normaal zitten; gisteren in HD (eindelijk) zouden zijn. Klopt dit? Ik kan dit helaas niet checken omdat mijn HDMI poorten het hebben begeven.
Iemand dit opgemerkt?
[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 21-07-2014 12:08:09 ]![]()
In jappenland is altied de bull onderpoepenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Softtip skill recht in het midden, Bunting.RED ONS HENNIEGOD![]()
Recht op die nasi.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In jappenland is altied de bull onderpoepen![]()
Fixedquote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Martin Adams draagt tenminste geen hipsterbril.![]()
Die onnozele grijns van Bunting doet me denken aan Peter Griffin.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wright niet echt top, maar Bunting staat uitstekend te gooien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: