Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Voorjaar is geweest. De UK Open, veel vloerwerk en zes Europese Tours achter de rug. Maar nu is toch het weer tijd voor het echte dartwerk. De World Matchplay. Editie #21. De laatste zes edities zijn gewonnen door Phil Taylor.
First Round Schedule of Play Saturday July 19 Ian White v Terry Jenkins Simon Whitlock v Kevin Painter Michael van Gerwen v Steve Beaton James Wade v Andy Smith
Sunday July 20 Dave Chisnall v Dean Winstanley Brendan Dolan v Richie Burnett Robert Thornton v Paul Nicholson Andy Hamilton v Wayne Jones
Justin Pipe v Michael Smith Wes Newton v Ronnie Baxter Phil Taylor v Darren Webster Raymond van Barneveld v Vincent van der Voort
Monday July 21 Peter Wright v Stephen Bunting Mervyn King v Kim Huybrechts Adrian Lewis v Andrew Gilding Gary Anderson v Jamie Caven
De avonden beginnen om 20u. RTL7 is erbij vanaf 22u na Tour du Jour. Zondag zijn er twee sessies. De middagsessie begint om 14u.
SPOILER: Toernooibracket
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Het te verdedigen prijzengeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde dat de studiobeelden van RTL7 waar Marcel en Stompe normaal zitten; gisteren in HD (eindelijk) zouden zijn. Klopt dit? Ik kan dit helaas niet checken omdat mijn HDMI poorten het hebben begeven.
Iemand dit opgemerkt?
[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 21-07-2014 12:08:09 ]