hou van je slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
xxquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
hou ook van jouquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
Slaap lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
trustenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
dag kus truste
lik voor etsu
Goede leefquote:
schoonouders gaan waarschijnlijk in singapore wonen volgend jaar.quote:
Getrouwd. Gezin. Zeer goede baan. Overal kunnen werken.quote:
Singapore is ook wel leuk ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schoonouders gaan waarschijnlijk in singapore wonen volgend jaar.
Sowieso dat ik daar vaak heen ga
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Getrouwd. Gezin. Zeer goede baan. Overal kunnen werken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore is ook wel leuk ja.
Chillen op het dak van dat hotel met dat zwembad
Vaalk elke stadje ander schatje danquote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.
Niet dat om te suggereren dat dat bij hem zo zou zijn maar als je veel geld hebt en de wereld rondreist probeer dan maar eens je huwelijk goed te houden.
Hoe bedoel je (serieus)?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vaak een hoop schijn achter schuil man.
Niet dat om te suggereren dat dat bij hem zo zou zijn maar als je veel geld hebt en de wereld rondreist probeer dan maar eens je huwelijk goed te houden.
Mag je alleen niet op als je geen hotelgast bentquote:
maar ga dan wel op bezoek in singaporequote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je alleen niet op als je geen hotelgast bent
100 dollar per nacht
Echt ja vriendin van m'n ma ook die man had eigen bedrijf reisde de wereld rond dure auto leuk gezin maar wel altijd bezig geld te harkenquote:
Schoonvader reist ook vaak (stiefvader van m'n vriendin). Is heel vaak weg om geld te verdienen. Maar ondertussen wel vaderfiguur dit dat en betaald om stiefkinderen te laten studeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ja vriendin van m'n ma ook die man had eigen bedrijf reisde de wereld rond dure auto leuk gezin maar wel altijd bezig geld te harken
Nu is zij alleen met de kinderen van 15 en 17 en hij neukt een of ander Balinees sambagrietje van 25 jaar jonger en woont in het buitenland o wat een perfect leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |