ik ga in de nacht vanzelf onder de deken liggenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu onder de dekens liggen, is het toch nog veel te warm voor
Gast, jij zegt tegen Ezell:quote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezus man
`Kan prima'' is dan net zulke bullshit hoor
quote:
Dat is gewoon onzin, doe niet zo koppigquote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gebruiik je wifi.
Anders heb je geen internet
Als je met 30 kb/s moet internetten is al traag via GPRS heb je het over uitwisseling van date in bytes per seconde dus ga maar na.quote:
Chips met ketchup of ketchupchips?quote:
cheese onion met ketchup?quote:
Magiequote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga in de nacht vanzelf onder de deken liggen
Ik doe niet koppig, jij moet niet alles zo letterlijk nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, jij zegt tegen Ezell:
[..]
[..]
Dat is gewoon onzin, doe niet zo koppig
EDGE is al wel veel sneller. Volgens mij bijna 1mb/s zelfs, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je met 30 kb/s moet internetten is al traag via GPRS heb je het over uitwisseling van date in bytes per seconde dus ga maar na.
live gezienquote:
ja, gewoon elke ochtend douchen tochquote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
MagieEn dan helemaal bezweet wakker
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
MagieEn dan helemaal bezweet wakker
Als je alleen whatsapp en een ov-app gebruikt zoals Ezell kan dat prima. Zelf laatst nog 4 dagen op EDGE-snelheid geïnternet toen mijn bundel op was.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe niet koppig, jij moet niet alles zo letterlijk nemen.
Ik weet heus wel dat er nog GPRS bestaat maar daar kan je nauwelijks op internetten.
Je kan er echt niet mee online (als in FB, mail, websites, WA), dus als zei zegt dat ze "internet heeft" , al is dat technisch gezien een breed begrip komt het gewoon echt niet via GPRS. Logisch nadenken gast.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, jij zegt tegen Ezell:
[..]
[..]
Dat is gewoon onzin, doe niet zo koppig
was te laat voor kaartjesquote:
Dat sowieso, maar niet echt fijn gevoel. Al helemaal niet als je s' nachts opeens wakker wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, gewoon elke ochtend douchen toch
Whatsapp werkt prima met die snelheid en de rest gebruikt ze niet. Ik denk redelijk logisch na.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan er echt niet mee online (als in FB, mail, websites, WA), dus als zei zegt dat ze "internet heeft" , al is dat technisch gezien een breed begrip komt het gewoon echt niet via GPRS. Logisch nadenken gast.
die ga ik ook zienquote:Op maandag 21 juli 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
was te laat voor kaartjes
ik ga met lb naar the neighbourhood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lb
![]()
![]()
![]()
heb soms opvliegers 's nachtsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar niet echt fijn gevoel. Al helemaal niet als je s' nachts opeens wakker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |