Ah oke, we zullen niet veel geluid maken verwacht ik dus goed, hopelijk kan het.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef BrandX het volgende:
of ze het direct checken is nooit zeker, maar áls iemand het opvalt dat er maar voor 1 persoon geboekt is maar er twee slapen, krijg je doodleuk gewoon een rekening voor 2 personen.
Dat is ook kwats wat jij roept... Je betaald namelijk gewoon per kamer, en niet per persoon (mits je gewoon via het Hotel boekt uiteraard), Het enige dat zou kunnen is dat mochten ze erachter komen (en die kans is extreem klein) dat je de gemeentelijke heffing (toeristenbelasting gelloof ik) moet betalen voor die 2e persoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef BrandX het volgende:
krijg je doodleuk gewoon een rekening voor 2 personen.
nee. Voor een persoon betaal je doorgaans iets van 75% van de prijs voor n 2 persoonskamer. En ja daar weet ik alles van, aangezien ik iets van 8 jaar alleen door Europa cross en mn hotelkamers boek via diverse manieren.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is ook kwats wat jij roept... Je betaald namelijk gewoon per kamer, en niet per persoon (mits je gewoon via het Hotel boekt uiteraard), Het enige dat zou kunnen is dat mochten ze erachter komen (en die kans is extreem klein) dat je de gemeentelijke heffing (toeristenbelasting gelloof ik) moet betalen voor die 2e persoon.
De seks is maar matigjes dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Skillstorm het volgende:
Ah oke, we zullen niet veel geluid maken verwacht ik dus goed, hopelijk kan het.
Dat is alleen bij kamers die je per uur betaalt dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. Voor een persoon betaal je doorgaans iets van 75% van de prijs voor n 2 persoonskamer. En ja daar weet ik alles van, aangezien ik iets van 8 jaar alleen door Europa cross en mn hotelkamers boek via diverse manieren.
Je hebt geen contact met meisjes, je bent geen homo neem ik aan. Je hebt geen vrienden.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. Voor een persoon betaal je doorgaans iets van 75% van de prijs voor n 2 persoonskamer. En ja daar weet ik alles van, aangezien ik iets van 8 jaar alleen door Europa cross en mn hotelkamers boek via diverse manieren.
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is alleen bij kamers die je per uur betaalt dacht ik.
nee, simpele zielenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:50 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Je hebt geen contact met meisjes, je bent geen homo neem ik aan. Je hebt geen vrienden.
Dus je weet NIET alles over 2 persoonskamers, want je reist alleen. Mihihihi
Volgens mij zit er wel ontbijt bij maar dat was incidenteel en ik was sowieso niet van plan om er van gebruik te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef Cat22 het volgende:
Als je in je eentje incheckt kun je daarna vast je vriendin erbij leggen. Want daarna heb je je pasje en niemand aan de receptie die zal zien dat jij eigenlijk een eenpersoonkamer hebt geboekt als je met z'n tweetjes langsloopt. Hoe denk je anders dat het met groepen gaat die voer en weer langs de receptie lopen en kamers in en uitgaan?
Netjes is het niet echt, haalbaar wel.
Houd er wel rekening mee dat je krap kunt liggen op een eenpersoonsbed (tenzij je zeker weer dat je voor jezelf een tweepersoons kamer hebt geboekt tegen eenpersoons tarief) en dat je krapper zult zitten in handdoeken.
Als het ontbijt erbij zit wordt het lastiger, dan ben je wel erg brutaal als je daar met 2 personen gaat zitten. En vaak wordt dat bij de ingang van het restaurant wel gecontroleerd. Ik zou lekker naar een bistro gaan of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |