Dat is zelfs de bedoeling. Het gaat niet om een letter "waar je iets mee hebt", maar om een letter uit de tekst van de universele rechten van de mens. Ze willen dus ook zelfs dat je ruilt als je bv je eigen voorletter krijgt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Initiatief is leuk, maar een enkele letter? Die je ook nog eens niet zelf uit mag kiezen. Best kans dat je een letter krijgt waar je zelf helemaal niets mee hebt...
Succesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Turbomuis het volgende:
Onderweg naar Calypso Tattoo in Luik. Word nu toch wel zenuwachtig
Top!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Turbomuis het volgende:
Onderweg naar Calypso Tattoo in Luik. Word nu toch wel zenuwachtig
op jou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
M'n artiest heeft goud gewonnen voor beste realistische tattoo op een conventie
Nice, en mooi gezet!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Turbomuis het volgende:
Done
Auw, maar zoooo blij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Het bovenste deel stond er dus al, het onderste (donkere) stuk is erbij gekomen.)
Nee, mijn volgende komt als de zon wat minder fel is, geen zin om de tattoo continu te moeten bedekken bij 35 graden.. Maar ik vind het wel een vermelding waard, zeker omdat hij pas sinds een jaar ofzo tattoo's zet.quote:
linkje naar de artist?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, mijn volgende komt als de zon wat minder fel is, geen zin om de tattoo continu te moeten bedekken bij 35 graden.. Maar ik vind het wel een vermelding waard, zeker omdat hij pas sinds een jaar ofzo tattoo's zet.
Wow, wat ontzettend mooi zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Turbomuis het volgende:
Done
Auw, maar zoooo blij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Het bovenste deel stond er dus al, het onderste (donkere) stuk is erbij gekomen.)
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:35 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)rocato-interview-678
het kan erger
Mjah, maar ze pretenderen niet goed te zijn, dus dat scheelt.quote:
Het jammere is wel (en dat was een goed commentaar onder het artikel), dat dit wel amateurs stimuleert om een machine van E-bay te halen en ook zelf aan het prutsen te gaan. En zonder begeleiding van goede sterilisatie technieken...... mjah (denk onze grote vriend van de Roteb)quote:
Precies, dat vond ik nog wel het ergste, dat ze zo weinig moeite doen om het veilig te laten gebeuren. Niet eens even checken of de naald wel goed afgesteld staat etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het jammere is wel (en dat was een goed commentaar onder het artikel), dat dit wel amateurs stimuleert om een machine van E-bay te halen en ook zelf aan het prutsen te gaan. En zonder begeleiding van goede sterilisatie technieken...... mjah (denk onze grote vriend van de Roteb)
wat was er met roteb?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het jammere is wel (en dat was een goed commentaar onder het artikel), dat dit wel amateurs stimuleert om een machine van E-bay te halen en ook zelf aan het prutsen te gaan. En zonder begeleiding van goede sterilisatie technieken...... mjah (denk onze grote vriend van de Roteb)
http://www.vice.com/nl/vice-news/thuisprikkersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef moussy het volgende:
Mooi turbomuis!
[..]
wat was er met roteb?
omg.. die Karim maakt wel mooie dingen btwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/vice-news/thuisprikkers
Mooi gedaan. Joely is je dochter?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het werd weer eens tijd!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |