Ik ben heel lief hoor vraag maar aan Studiotje. Studiotje heeft mij zelf al een keer aan geraakt bij Emiclaerquote:
Dit is niet bedoeld als inval, alleen kwamen we even de TT inspecteren omdat studiotjequote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
joh deden wij soms ook andere sc binnen vallen
als je maar weer op rot
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
als je maar weer op rot
Ja,juich ze nog toequote:
quote:
nou zegquote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
als je maar weer op rot
oh okequote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld als inval, alleen kwamen we even de TT inspecteren omdat studiotje
Dat je eigen sc niet loopt hoef je ons niet lastig te vallenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef WcPot het volgende:
Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
Hoi hoi.quote:
doe stoer ofzoquote:
laat gaan joh, fokkie. het is beter dan enkele vbl-usersquote:
nee vbl-users voegen kwaliteit toequote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
laat gaan joh, fokkie. het is beter dan enkele vbl-users
nee was juist goede buiquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
sofje heeft een moeilijke dag zo te zien, don't mind her, ze is heel lief verder.
VBL-users juich ik hier toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
laat gaan joh, fokkie. het is beter dan enkele vbl-users
dit kan ik nog niet echt bevestigenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
sofje heeft een moeilijke dag zo te zien, don't mind her, ze is heel lief verder.
FYI, ik heb een naaktfoto van Pizzalucht.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzalucht mag wel weg trouwens met z'n bagger.
NWS / Vlucht MH17 uit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne #75quote:
Tot ziens. Au revoir.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef AF_ het volgende:
Nouja zijn niet gewenst, in dat geval ga ik er weer vandoor![]()
Had leuk kunnen zijn
anders had je ze verrot gescholden?quote:
Dank je.quote:
Ja zag een hoop mongolen daarquote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS / Vlucht MH17 uit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne #75
50% van FOK! wil nu al oorlog met Poetin
Ik begon heel aardig, maar ik kreeg gelijk door dat mensen vijandig zijn tegenover andere SC'ers.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzalucht mag wel weg trouwens met z'n bagger.
Ik hoop dat die 50% vooraan staan bij een eventuele oorlogquote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS / Vlucht MH17 uit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne #75
50% van FOK! wil nu al oorlog met Poetin
nee heb geen zin in banquote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anders had je ze verrot gescholden?
Dit is een feit.quote:
oja da's waar ookquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb geen zin in ban
krijg al ban voor kleine dingen
SadPanda, IsaacCuenca enzquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef appelen het volgende:
[..]
de meeste mensen in nws zijn een beetje mongolide