Taai maar weer af, zo laat je me alweer winnenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet even iets anders doen. Misschien kom ik erop terug, misschien niet. Die roze bril van jou is helemaal vergroeid met je gezicht. Het is een mission impossible om je wat gezond verstand bij te brengen.
Dat was niet diepzinnig, maar een erg makkelijk debat, met een overduidelijke winnaar. Feliciteer me nou maar, met weer een overwinningquote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef isax het volgende:
Diepzinnig doen in de sc. Bahbah
Maak een topic aan om dat te doen.
Baaaaah
Ik wil je best bellen om te feliciterenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was niet diepzinnig, maar een erg makkelijk debat, met een overduidelijke winnaar. Feliciteer me nou maar, met weer een overwinning
Telefooncel meestalquote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef isax het volgende:
[..]
Bel je dan ook anoniem? Want dat is een dikke afknapper he
Dat worden 6 topweken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
The World’s Second-Richest Man Thinks You Should Work Only 3 Days a Week
"With three work days a week, we would have more time to relax; for quality of life,” Slim said. “Having four days [off] would be very important to generate new entertainment activities and other ways of being occupied.”
[ afbeelding ]
Ik weet er 1 te vinden, ze bestaan nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er nog telefooncellen?Zie er zo geen voor me hier in de buurt.
Volgens mij heb ik er een in de buurtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er nog telefooncellen?Zie er zo geen voor me hier in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |