Taai maar weer af, zo laat je me alweer winnenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet even iets anders doen. Misschien kom ik erop terug, misschien niet. Die roze bril van jou is helemaal vergroeid met je gezicht. Het is een mission impossible om je wat gezond verstand bij te brengen.
Dat was niet diepzinnig, maar een erg makkelijk debat, met een overduidelijke winnaar. Feliciteer me nou maar, met weer een overwinningquote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef isax het volgende:
Diepzinnig doen in de sc. Bahbah
Maak een topic aan om dat te doen.
Baaaaah
Ik wil je best bellen om te feliciterenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was niet diepzinnig, maar een erg makkelijk debat, met een overduidelijke winnaar. Feliciteer me nou maar, met weer een overwinning
Telefooncel meestalquote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef isax het volgende:
[..]
Bel je dan ook anoniem? Want dat is een dikke afknapper he
Dat worden 6 topweken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
The World’s Second-Richest Man Thinks You Should Work Only 3 Days a Week
"With three work days a week, we would have more time to relax; for quality of life,” Slim said. “Having four days [off] would be very important to generate new entertainment activities and other ways of being occupied.”
[ afbeelding ]
Ik weet er 1 te vinden, ze bestaan nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er nog telefooncellen?Zie er zo geen voor me hier in de buurt.
Volgens mij heb ik er een in de buurtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er nog telefooncellen?Zie er zo geen voor me hier in de buurt.
Volgens mij kleine stukjes, ik ken de titel in ieder geval. Thanks, ga ik eens kijken, vind ik altijd leuke programma's.quote:
Unoquote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef isax het volgende:
Diepzinnig doen in de sc. Bahbah
Maak een topic aan om dat te doen.
Baaaaah
Heb je haar weer hoor.quote:
Ah ga je weer naar huis?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef isax het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden. iPhone red mij.
Ik niet.quote:
Voor straf ga ik nu de hele tijd diepzinnig lullen.quote:
Yep, ik neem ´mquote:Op zondag 20 juli 2014 22:01 schreef Gert het volgende:
Net een goede film gezien: Joe.
Wel deprimerend, maar geweldig geacteerd.
Nicolas Cage weer eens in een echt goede rol.
Is verschillend. Meet je drol en je weet de exacte lengte.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor straf ga ik nu de hele tijd diepzinnig lullen.
Hoe diep is een anus eigenlijk, voordat de eerste bocht komt? Speedpeef! Zoiets weet jij wel! Vertel op gozert.
Preciesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent ook wel te mooi om waar te zijn.
Jij moet maar geen wetenschappert worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
Is verschillend. Meet je drol en je weet de exacte lengte.
Is ook niet te combineren met mijn leven als fotomodel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet maar geen wetenschappert worden.
Maar dat is eindig hè. Hoe meer rimpels hoe minder opdrachten. Of ben je zó succesvol dat je over een paar jaar al met pensioen kan?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef isax het volgende:
[..]
Is ook niet te combineren met mijn leven als fotomodel.
Welkom terug.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef sararaats het volgende:
en we zijn weer thuis. heel goeie rit gehad enkel in Parijs aangeschoven DUH'
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef sararaats het volgende:
en we zijn weer thuis. heel goeie rit gehad enkel in Parijs aangeschoven DUH'
ik kan al met pensioenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat is eindig hè. Hoe meer rimpels hoe minder opdrachten. Of ben je zó succesvol dat je over een paar jaar al met pensioen kan?
smaakt beter als die ouzoquote:Op zondag 20 juli 2014 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Goed gedaan!![]()
Cheers babe.
[ afbeelding ]
Ouzo vind ik ook wel lekker, maar het moet absoluut aangelengd zijn met water. Daarvan wordt de drank wit. "Milky time" zeggen op de Griekse zuipeilanden, wanneer de fles ouzo op tafel komt.quote:
wowquote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ouzo vind ik ook wel lekker, maar het moet absoluut aangelengd zijn met water. Daarvan wordt de drank wit. "Milky time" zeggen op de Griekse zuipeilanden, wanneer de fles ouzo op tafel komt.
Zo, weer wat diepzinnigs geleerd.
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zondag 20 juli 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
wow![]()
ik gooide gewoon drie shotjes naar binnen. dacht even dat ik dood ging.
maar ik ben er nog.
Je gaat maar zo niet dood van een beetje drank.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
wow![]()
ik gooide gewoon drie shotjes naar binnen. dacht even dat ik dood ging.
maar ik ben er nog.
Misschien in combinatie met medicijnen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat maar zo niet dood van een beetje drank.
Maar lekker er van nippen ipv achter elkaar naar binnen keilen is uiteraard wel beter, tenzij je om wat voor reden dan ook héél snel dronken wilt worden.
Ik drink weer een paar dagen helemaal geen alcohol. Dat voelt altijd wel oké na een doorhaalzaterdag.
ik drink haas nooit meerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat maar zo niet dood van een beetje drank.
Maar lekker er van nippen ipv achter elkaar naar binnen keilen is uiteraard wel beter, tenzij je om wat voor reden dan ook héél snel dronken wilt worden.
Ik drink weer een paar dagen helemaal geen alcohol. Dat voelt altijd wel oké na een doorhaalzaterdag.
als ik mijn medicatie nou zal nemen ga ik gewoon heeeeeel lang slapen en word ik wakker met koppijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met medicijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |