Uitzonderingen altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook minder aantrekkelijk dan lange mannenuitzonderingen daargelaten natuurlijk.
[..]
Whut?
1m80 is de bomquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1,80 hier. Vind dat al net te klein.
Deze man weet.quote:
Yats weet waar ik vandaan kom, zei ie gisteren nog. Heb al een vermoeden wat daar stondquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Uitzonderingen altijdMaar toch over het algemeen, liever paar cm verschil. Is ook wel praktisch heb ik gemerkt
![]()
Vast waar je vandaan kwam. Wil ik wel weten, je reageert ook in mijn K&W topic, welke regio?
Hoiquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Rond de 1,80-1,90m is perfect.Maar kleiner mag ook, als het maar niet te ver onder de 1,70m zakt. Groter is awkward.
Ja maar..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Rond de 1,80-1,90m is perfect.Maar kleiner mag ook, als het maar niet te ver onder de 1,70m zakt. Groter is awkward.
Ach, ik geef Indische roots en kleine ouders de schuldquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1,80 hier. Vind dat al net te klein.
Ah ok, nee daar is het lastig. Toch ga ik er maar 30 km vandaan wonenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats weet waar ik vandaan kom, zei ie gisteren nog. Heb al een vermoeden wat daar stond
Ik ben Utrechter.
Mja, altijd net een stukje kleiner dan de rest haha. Maar ik houd zelf totaal niet van grote lengteverschillen als het om vrouwen gaat. Dus wat dat betreft heb ik vaak niet echt veel problemen.quote:
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stadquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ok, nee daar is het lastig. Toch ga ik er maar 30 km vandaan wonen
Mja, hakken verbloemen vaak nog wel veel maar meer dan 15-20 cm verschil vind ik niks.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.
Ik heb een koopje gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stad
Voor mannen toch, lieverd!quote:
Utrecht met z'n vrouwenoverschot van dames tussen de 25 en 35.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stad
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.
IPH.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.
Nee joh. Lange vrouwen!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor mannen toch, lieverd!![]()
Vrouwen moeten onder de 1,70m zijn. En verder niet echt een minimum.
Meestal wel. Maar ach, daar raak je ook wel aan gewend. Zijn niet heel veel vrouwen die langer zijn. En zelfs vrouwen die langer zijn vallen nog op je als je leuk genoeg bentquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, altijd net een stukje kleiner dan de rest haha. Maar ik houd zelf totaal niet van grote lengteverschillen als het om vrouwen gaat. Dus wat dat betreft heb ik vaak niet echt veel problemen.
Een paar centimeter langer is ook prima hoorquote:
Ai, ik voel inderdaad opeens iets in m'n rug.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.
Ik dacht dat je me wildequote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor mannen toch, lieverd!![]()
Vrouwen moeten onder de 1,70m zijn. En verder niet echt een minimum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |