Dat is wel heel klein ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:
[ afbeelding ]

Zo erg is het toch niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vraag altijd wat zij klein vinden, ik krijg dan terug 1.65 ofzo.
Mocht willen dat ik 1.65 was

Is dat al klein tegenwoordigquote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]

Ik kreeg laatst het pareltje als antwoord op mijn lengte: 'Oh, dan kan ik je zonder handen naar huis dragen! Iykwim!' *stilte van mijn kant* 'Ik wil met je neuken.'quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]

Zolang je het niet ook compenseert met een hoog gewicht, heb je nog wel kans gok ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een groot ego om te compenseren.

Mensen vinden dat inderdaad klein, ik vind dat groot. Ik heb weleens gehad dat ik tegen dates had gezegd dat ik klein ben maar niet precies hoe klein. Eerste wat ze zeggen als ze binnen komen of we zien elkaar is dan ook echt "Oh wow"quote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is dat al klein tegenwoordig
* Puala is ook klein dan

Dat scheelt, een man die iets wil compenseren moet een grote dure auto kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]

Dat klinkt wel heel botquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zolang je het niet ook compenseert met een hoog gewicht, heb je nog wel kans gok ik.

1.76 is kleinquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mensen vinden dat inderdaad klein, ik vind dat groot. Ik heb weleens gehad dat ik tegen dates had gezegd dat ik klein ben maar niet precies hoe klein. Eerste wat ze zeggen als ze binnen komen of we zien elkaar is dan ook echt "Oh wow"
Ik val echter op hele lange mannen, ziet er zo stom uit
Date van vannacht was trouwens 1.76, het had wel wat

Ik wist het niet, hij stond voor me en toen vroeg ik het. Normaal zijn mijn dates 1.85+quote:

Ah, dat scheeltquote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]

vergeleken met 1.89 is 1.76 klein jaquote:

Kwam deze uit de buurt toevallig?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wist het niet, hij stond voor me en toen vroeg ik het. Normaal zijn mijn dates 1.85+
Moet zeggen dat het niet stoorde oid.

edit : laat maarquote:

1,70 voor een man? Klein man.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
Ik ben 1.70, meest aantrekkelijke lengte volgens alle meiden- vrouwen- en modebladen.

Ik vind het zelf ook minder aantrekkelijk dan lange mannenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Onhandig, trek je een keer hakken aan toren je er bovenuit. Vind ik nooit zo relaxt.
 uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
 uitzonderingen daargelaten natuurlijk.Whut?quote:

Wat zal ik zeggen. Mannen zijn tactvol.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |