Oh dat, ja lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ze alles al stiekem weten en er belang bij hebben dat dat niet naar buiten komt.
De VS heeft natuurlijk een eigen agenda.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat, ja lijkt me niet meer dan logisch.
De VS gaat echt niet vertellen hoe en wat ze aan informatie hebben.
Maar het feit dat regeringen als Duitsland, Australie en VK rustig aan de zijlijn Blijven en Rutte het voortouw laten nemen, zegt mij dat er op de achtergrond hele andere dingen gaande zijn.
Ja, maar mijn punt vanmiddag was, dat prioriteit nu is, de lichamen daar wegkrijgen en terug naar NL en de overige landen. En dat het onderzoek veel minder belangrijk is, omdat de feiten al bekend zijn bij de regeringen. Alleen dat gaat niemand roepen, want dan gaan alle hakken in het zand en krijgen wij de lichamen nooit meer terug.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De VS heeft natuurlijk een eigen agenda.
Het is idd prioriteit de lichamen zsm bij de nabestaanden te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn punt vanmiddag was, dat prioriteit nu is, de lichamen daar wegkrijgen en terug naar NL en de overige landen. En dat het onderzoek veel minder belangrijk is, omdat de feiten al bekend zijn bij de regeringen. Alleen dat gaat niemand roepen, want dan gaan alle hakken in het zand en krijgen wij de lichamen nooit meer terug.
Nelleke die allemaal van die ouwe zooi uit d'r handen laat vallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar tussen kunst en kitsch kijken?
Ik ben vrouw...ik kan multitasken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is idd prioriteit de lichamen zsm bij de nabestaanden te krijgen.
Moet jij niet naar tussen kunst en kitsch kijken?
Een piks en een smileyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nelleke die allemaal van die ouwe zooi uit d'r handen laat vallen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zegt mijn vriendin ook altijd.
Dan zeg ik
Maar eigenlijk bedoel ik
Wat kan je winnen?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef YokiKater het volgende:
Peter van der Vorst gaat een fluffy showtje maken voor mensen met een hoog IQ, zal ik mij opgeven?
Ik zag de oplossing van de cijferreeks uit het spotje om kandidaten op te roepen in 1 keer.
Zou ik eerst informeren, voor je het weet zit je één of ander gare talkshow met Peterquote:
Ik zat al te zoeken en zie nu dat het voor kinderen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik eerst informeren, voor je het weet zit je één of ander gare talkshow met Peter
Oh...dat valt op als je ertussen gaat zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken en zie nu dat het voor kinderen is.
Die zie ik zelfs....oh wacht, ik ben cijferneuker van beroepquote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef YokiKater het volgende:
Oh nee.. het is van 8 tot 88 jaar.
5-15-60-300-... ? too easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |