die werkt niet (althans niet bij mij op de betreffende site)quote:Op zondag 20 juli 2014 20:36 schreef Brembo het volgende:
Hola unblocker installeren op chrome of firefox?
Terugkijken gaat inderdaad vanuit het buitenland MITS er geen copyright beelden aanhangen zoals bv. voetbal en ingekochte series. Zomergasten zul je denk ik wel terug kunnen kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:30 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm, met de NPO app op m'n ipad kon ik gewoon vanuit mijn hotel in Italië met de wifi aldaar programma's terugkijken.
Ja zolang je binnen je eigen netwerk zit (thuis dus). Ik heb UPC thuis en kan bv op mijn werk geen tv kijken op mijn tablet omdat ik niet in het eigen netwerk zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Beunhaas92 het volgende:
Als je thuis UPC internet gebruikt, kun je volgens mij via Horizon (of zo'n UPC-app) op al je apparaten tv loeren.
Qua Horizon ligt het volgens mij aan of het een UPC netwerk is waar je op ingelogd bent of niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:46 schreef Beunhaas92 het volgende:
Oh, ik woon oorspronkelijk in een andere stad (student ^^) dan mijn ouders (ook andere provider) en ik kijk gewoon tv bij mijn ouders op mijn MacBook.
https://www.horizon.tv/nl_nl/tv-kijken.html ---> even inloggen met je UPC-inloggegevens en kijken maar!
P.S. wat een moeite voor die zure augurk van een Freek de Jonge ;P
Ik heb geen eens Horizon. Gewoon aangemeld met mijn UPC-inloggegevensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Qua Horizon ligt het volgens mij aan of het een UPC netwerk is waar je op ingelogd bent of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |