Alleen in VS en Canada.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Dempsey staat alleen in Amerika en Canada op de cover
Minder erg dan zeven jaar lang Rooneyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel seizoenen staat Messi al op de cover?
4?![]()
In die periode was PES sowieso beterquote:Op zondag 20 juli 2014 20:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Minder erg dan zeven jaar lang Rooney
Amerika zei hij.quote:
Hoewel je officieel wel gelijk heb, doen alsof mensen hier op Fok het niet snappen dat met Amerika de Verenigde Staten wordt bedoeltquote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Amerika zei hij.
Ik neem dus aan Noord + Zuid Amerika.
Ik speel nog steeds wel eens PES 6quote:Op zondag 20 juli 2014 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In die periode was PES sowieso beter
Hehequote:Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Hoewel je officieel wel gelijk heb, doen alsof mensen hier op Fok het niet snappen dat met Amerika de Verenigde Staten wordt bedoelt
uhm, ik ben niet de echte Max Westerman xdquote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Grove fout meneer Westerman. Hoeveel jaar was je ook alweer correspondent is de VS?
Maar maar maar, je hebt zijn naam en zijn foto als avatar. Moet toch welquote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
uhm, ik ben niet de echte Max Westerman xd
ik ben Twan Huysquote:Op zondag 20 juli 2014 20:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar maar maar, je hebt zijn naam en zijn foto als avatar. Moet toch wel
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In die periode was PES sowieso beter
Zodwrzo welquote:
Derhalve klacht onterecht verklaart.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Minder erg dan zeven jaar lang Rooney
Het is altijd al kut geweest.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik speel het 3 van de 52 weken het is een kut spel geworden.
ja maar PES is aanzienelijk minder populair in europaquote:
wat de neuk neger waarom kom jij hard doen met een screen van de Sega Mega Drive/Super Nintendo-versiequote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Bananapeel het volgende:
Geen fifa '98 spelen
[ afbeelding ]
Beste soundtrack ever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
elk jaar hetzelfde spel kopen maar dan met een ander getal op de cover
Dan kun je natuurlijk beter COD spelen...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
Haha was aan het schater lachen, en ik blies extra lucht door mijn neus.quote:
DAAROM, moet je niet elk jaar kopen, maar elke 2 jaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Drizzt, kijk ff waarom ik een dm ban heb
Zo zag het er NIET uit op mijn ps1quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Bananapeel het volgende:
Geen fifa '98 spelen
[ afbeelding ]
Beste soundtrack ever.
Ok doei.quote:
Mail maar naar forum@fok.nlquote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok doei.
Ik dacht dat je een goede mod was, blijkbaar niet.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb een mail van mijn penis gestuurd.
Niks mis met wat variatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb een mail van mijn penis gestuurd.
Ja, EA denkt dat Amerikanen meer waarde hechten aan nutteloze oppervlakkige onderdelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf vs en canada krijgen een eigen cover en wij niet ?
Daarom hebben Frankrijk, Duitsland Italie Spanje etc ook een eigen cover zeker; )quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, EA denkt dat Amerikanen meer waarde hechten aan nutteloze oppervlakkige onderdelen.
Gewoon blijven overhypen toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel seizoenen staat Messi al op de cover?
4?![]()
Elk jaar hetzelfde leven leiden maar dan met een ander nummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
Maar als je dan niet elk jaar dezelfde fifa koopt kan je die 50 euro aan iets anders besteden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde leven leiden maar dan met een ander nummer.
Zo kun je alles wel relativeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |