Klopt. Maar de smoking gun is er nog niet en er zijn al eerder indirecte bewijzen gemanipuleerd in dit soort situaties.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat wist ik niet, maar de "bewijzen" die er zijn of genoemd worden wijzen toch echt naar de separatisten
nee dat gaat op zijn Russisch, iedereen wacht op een bevel dat niet komtquote:
De luchtmobiele brigade erheen dan zijn ze hier opgeflikkerdquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Moet Nederland militair ingrijpen? Die vraag passeerde zo even de revue bij RTL nieuws. Allereerst moest ik hardop lachen, maar gaandeweg dacht ik ; Ja wacht eens even, het is oorlogsgebied, niemand heeft er duidelijk de controle. En aangezien iedereen in Nederland vindt dat er snel duidelijkheid moet komen omtrent de overledenen. Hoe sneller doe je dat dan zelf het heft in eigen handen nemen, daar je van Poetin toch niks hoeft te verwachten? Diep in mijn achterhoofd weet ik wel dat het toch niet gaat gebeuren. Maar de vraag die gesteld werd bij RTL nieuws, terecht of niet? Sorry voor het ontbreken van de enters, maar mijn enterknop is naar de klote
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Moet Nederland militair ingrijpen? Die vraag passeerde zo even de revue bij RTL nieuws. Allereerst moest ik hardop lachen, maar gaandeweg dacht ik ; Ja wacht eens even, het is oorlogsgebied, niemand heeft er duidelijk de controle. En aangezien iedereen in Nederland vindt dat er snel duidelijkheid moet komen omtrent de overledenen. Hoe sneller doe je dat dan zelf het heft in eigen handen nemen, daar je van Poetin toch niks hoeft te verwachten? Diep in mijn achterhoofd weet ik wel dat het toch niet gaat gebeuren. Maar de vraag die gesteld werd bij RTL nieuws, terecht of niet? Sorry voor het ontbreken van de enters, maar mijn enterknop is naar de klote
Ja terechtquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Het was in 2001.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat neergeschoten Russische vliegtuig was ergens in 1983.
quote:"Veel mensen constateren nu dat de Russische president Poetin met zijn vingers tussen de deur zit", vervolgt Sjoerdsma. "Wat betekent dit dat dan voor de opstelling van Nederland richting Rusland?"
Oppositiepartij CDA liet eerder op de dag juist nadrukkelijk weten dat het op dit moment niet gepast is een harde oppositietoon op te zetten. Vooropstaat de repatriëring van de slachtoffers en het instellen van een internationaal, onafhankelijk onderzoek. Pas na de 'briefing' van het kabinet wil de partij conclusies trekken. Coalitiepartij PvdA sluit zich aan bij die opstelling, bleek zondag uit een tweet van PvdA-Kamerlid Michiel Servaes.
quote:Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Nederland is niet in oorlog met de Ukraine, en heeft kennelijk nog normale diplomatieke verhoudingen met de regering in Kiev. Daarnaast is het neergeschoten vliegtuig niet Nederlands. Ik denk dat een militaire actie zonder toestemming van Kiev sowieso niet legaal is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Ja we hebben de NAVO nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Maar we kunnen nog wel voorkomen dat andere landgenoten doodgaan.
Dat wist je niet omdat het 13 jaar geleden is gebeurd, maar Rusofielen gebruiken het graag om mensen aan het twijfelen te brengen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat wist ik niet, maar de "bewijzen" die er zijn of genoemd worden wijzen toch echt naar de separatisten
Kiev gaat daar wel mee instemmen hoor. Als het aan hun ligt marcheren ze morgen, wat zeg ik, gisteren al door hun achtertuin.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nederland is niet in oorlog met de Ukraine, en heeft kennelijk nog normale diplomatieke verhoudingen met de regering in Kiev. Daarnaast is het neergeschoten vliegtuig niet Nederlands. Ik denk dat een militaire actie zonder toestemming van Kiev sowieso niet legaal is.
dus moet Oekraine in de NAVO eerst en snel okquote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nederland is niet in oorlog met de Ukraine, en heeft kennelijk nog normale diplomatieke verhoudingen met de regering in Kiev. Daarnaast is het neergeschoten vliegtuig niet Nederlands. Ik denk dat een militaire actie zonder toestemming van Kiev sowieso niet legaal is.
Volgens mij was het vliegtuig in 1983 een Koreaans toestel dat door de USSR luchtmacht werd neergehaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat neergeschoten Russische vliegtuig was ergens in 1983.
Nee, daar zal Rusland totaal niet op reageren...quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dus moet Oekraine in de NAVO eerst en snel ok
Iets met een grote bek en dan snel je ballen intrekken.quote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Wapens kunnen gewoon zonder probleem die kant op. Non NATO ally hequote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dus moet Oekraine in de NAVO eerst en snel ok
Een risico dat minimaal zou zijn volgens de twee relevante vluchtveiligheidsorganisaties en de Oekraïense regering.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vliegtuig ging over oorlogsgebied en daar is bewust risico genomen.
Waarom accepteren we dit geneuzel? Waar zijn de experts van wie gisteren half zes al werd aangekondigd dat ze er aan kwamen??quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat gaat op zijn Russisch, iedereen wacht op een bevel dat niet komt
De Krim situatie gebruiken als voorbeeld van het gebrek aan dadendrang in het westen is natuurlijk een beetje lachwekkend. Natuurlijk ging er niemand vechten over het terugnemen door de Russen van een gebied dat 90% Russisch is en eigenlijk alleen bij de Ukraine hoorde omdat Chroestjev een keer te veel gedronken had.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets met een grote bek en dan snel je ballen intrekken.
Ze lachen zich daar de lul uit hun broek.
Het westen deed niets aan het hele Krim Gebeuren, en het Westen doet niks bij het vermoorden van 298 onschuldige burgers. De weg staat vrij om alles te doen wat ze willen.
Klinkt misschien raar maar dit begint wel heel erg op Duitsland voorafgaand aan WO II te lijken...quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets met een grote bek en dan snel je ballen intrekken.
Ze lachen zich daar de lul uit hun broek.
Het westen deed niets aan het hele Krim Gebeuren, en het Westen doet niks bij het vermoorden van 298 onschuldige burgers. De weg staat vrij om alles te doen wat ze willen.
heyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ergens anders de lolbroek uithangen. Of weest echt grappig, dan mag het wel.
Open er een topic overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |