Blijkbaar niet slim want ze opent alleen dingen in plaats van dat ze zich opwerkt naar professor en het medicijn tegen kanker gaat uitvinden.quote:
Ze is gewoon drs. hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Blijkbaar niet slim want ze opent alleen dingen in plaats van dat ze zich opwerkt naar professor en het medicijn tegen kanker gaat uitvinden.
Ik ben wel goed in wat ik doe. Business is booming.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is gewoon drs. hoor![]()
Voorlopig doe jij niet anders dan met kaartjes spelen
Ja jij zult echt meer bij elkaar schrapen met kwartetten dan zij met lintjes knippenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in wat ik doe. Business is booming.
Als ik beroemde tarot lezer wordt, die de dood van Justin bieber voorspeld wel ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jij zult echt meer bij elkaar schrapen met kwartetten dan zij met lintjes knippen
Nee, dan ook nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als ik beroemde tarot lezer wordt, die de dood van Justin bieber voorspeld wel ja.
Yup, nog steeds een lelijkerd met een vieze vlek bij d'r mond.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je na het zien van deze clip haar nog steeds niets vind ben je een homo
Dat is een schoonheidsvlek sukkel. Een van de zeven schoonheden. Geeft veel meer karakter aan het gezicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Yup, nog steeds een lelijkerd met een vieze vlek bij d'r mond.
En nee, ben geen homo. Heb het laten testen.
Oh oke, in dat geval vind ik het wel mooi. Het is tenslotte een van de zeven schoonheden...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is een schoonheidsvlek sukkel. Een van de zeven schoonheden. Geeft veel meer karakter aan het gezicht.
Ga je spa opdrinken.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Oh oke, in dat geval vind ik het wel mooi. Het is tenslotte een van de zeven schoonheden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |