Grammar nazi bitchquote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
Man man man. Er worden mensen uit de lucht geschoten door een stel dronken Russen en jij maakt je druk over taalfouten...
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:54 schreef Rectum het volgende:
wacht maar totdat je in je ballen getrapt wordt door een paard dan maak jij je niet meer druk om dit soort trivialiteiten
Echt hequote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
Man man man. Er worden mensen uit de lucht geschoten door een stel dronken Russen en jij maakt je druk over taalfouten...
Balotelli moet al helemaal oprottenquote:
De klakt moet met een c op het einde. Je mag niet 2 k's in een woord gebruiken, heb je dat niet geleerd?quote:
Of mij en mijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef SiGNe het volgende:
Dat een buitenlander zo'n fout maakt, in een taal die niet de moedertaal is, is nog best voor te stellen maar kijk eens hoeveel jou/jouw fouten Nederlanders maken...
Haten op SuperMarioquote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Balotelli moet al helemaal oprottenDie neger
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef SiGNe het volgende:
Dat een buitenlander zo'n fout maakt, in een taal dat niet zijn moedertaal is, is nog best voor te stellen, maar kijk eens hoeveel fouten jij in het Nederlandands maakt...
Dat zou je nog onder dialect kunnen scharen opzich.quote:
Dit is SuperMario.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé keizer van FOK!, en koning van de klaagbaak. Dus negeer HCFeestbeest maar.
Wier en wiens verkloot ik wel vaakquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou je nog onder dialect kunnen scharen opzich.
Jou/jouw merk je in de spreektaal niet en is alleen schriftelijk.
1 foutje maarquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Dit is SuperMario.Je bedoelt deze vent?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any man who reads too much and uses his own brain too little falls into lazy habits of thinking." - Albert Einstein.
hommoquote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef integraalformule het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt deze vent?:
[ afbeelding ]
Ga weg zionist, niet in mijn topicquote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef bierdrinker93 het volgende:
Your is een bezittelijk voornaamwoord en betekent jouw, uw of jullie: Are these your books? (Zijn dit jouw / uw / jullie boeken?)What's your name?(Wat is je naam?)
Your're is de combinatie van een persoonlijk voornaamwoord (you) en de verkorte versie van het werkwoord are ('re): You're my best friend (Je bent mijn beste vriend) You're doing a good job. (Je doet goed werk)
Dit is toch niet moeilijk?
De rest is goed tochquote:Op zondag 20 juli 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De taal dat?
Iemand verbeteren en het dan zelf fout doen_!
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef integraalformule het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt deze vent?:
[ afbeelding ]
In Utrecht zeggen ze nog weleens "Dat is van mijn" maar die n hoor je dan ook duidelijk in de uitspraak.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wier en wiens verkloot ik wel vaakMaar mij en mijn is toch hetzelfde principe als jou en jouw? Dus op zich...
Bewegende gifs zijn beterquote:
Het is 'grammarnazi'quote:Op zondag 20 juli 2014 18:06 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
De rest is goed tochKom op, heb het al lastig met mijn slecht betaalde baantje als grammernazi annex troller. Helemaal na mijn scheiding.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Bewegende gifs zijn beter1-0 Palestina
2-0, nu opbokken.quote:
whehehquote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De klakt moet met een c op het einde. Je mag niet 2 k's in een woord gebruiken, heb je dat niet geleerd?Trekte klact is de korrecte spelling.
Rot op met je propaganda.quote:
Van mijn wat? (maak je die fouten expres?)quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
1 foutje maarTegenover 5 van jouw volgens mij.
'Israel needs your support', dat is zeker geen propaganda van terroristen (Israel)? 3-0quote:
Kutzooi, nog gelijk ookquote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van mijn wat? (maak je die fouten expres?)
En in mijn zin zat geen enkele fout, de buitenlander is onzijdig dus hoeft "zijn/haar moedertaal" ook niet, "de moedertaal" dus.
Israel zijn geen terroristen, hamas is. En aangezien je dat filmpje gelooft, toont aan dat je weinig weet van het conflict. 400 jaar lang was die regio onder controle van het ottomaanse rijk. In 1907 veroverde Engeland een gedeelte van ''Palenstina'' Engeland gaf dat stuk land aan de zionisten. Maar de zionisten/joden waren een slim, en hardwerkend volk. Dus binnen tien jaar hadden ze veel land opgekocht. Maar daar waren de arabieren tegen, en die pleegden aanslagen, en de zionisten/joden verdedigde zich.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
'Israel needs your support', dat is zeker geen propaganda van terroristen (Israel)? 3-0
Da's netjes, fouten toegevenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Kutzooi, nog gelijk ookIk dien mijn ontslag in, blijf nu alleen nog officieel troller.
Dat is inmiddels al zo erg dat het tegenwoordig mag van het groene boekjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Piger het volgende:
Zeiken over het engels, terwijl in Nederland nog vaak genoeg 'me' wordt gezegd ipv 'mijn'.
Wat?!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al zo erg dat het tegenwoordig mag van het groene boekje
Net zoals dat kennen en kunnen doorelkaar gebruikt mag worden...
Hij heb ze eige moeder nooit gekant, ken je die uitspraak niet?quote:
Engels kunnen wat? Schrijven? Boeren?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Bijna het volgende:
Die mensen kunnen 9 van de 10 keer niet eens fatsoenlijk Nederlands, laat staan dat ze Engels kunnen.
Echt, jullie vieze zionisten zijn allemaal hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Israel zijn geen terroristen, hamas is. En aangezien je dat filmpje gelooft, toont aan dat je weinig weet van het conflict. 400 jaar lang was die regio onder controle van het ottomaanse rijk. In 1907 veroverde Engeland een gedeelte van ''Palenstina'' Engeland gaf dat stuk land aan de zionisten. Maar de zionisten/joden waren een slim, en hardwerkend volk. Dus binnen tien jaar hadden ze veel land opgekocht. Maar daar waren de arabieren tegen, en die pleegden aanslagen, en de zionisten/joden verdedigde zich.
Dan hebben die burgers pech. Dus als ik met een pistool op jouw zit te schieten, en ik mis elke keer, dan mag jij niet terug schieten? Als Hamas echt om de bevolking gaf, waren ze gestopt me aanvallen. Maar nee dat doen ze niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Echt, jullie vieze zionisten zijn allemaal hetzelfdeDus Israel mag gewoon ff meer dan 200 burgers doden, en dat is geen terrorisme. En kom niet met de bullshit dar Hamas zelf ook raketten lanceerdt, die raken niemand toch?
Bek dichtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Dan hebben die burgers pech. Dus als ik met een pistool op jouw zit te schieten, en ik mis elke keer, dan mag jij niet terug schieten? Als Hamas echt om de bevolking gaf, waren ze gestopt me aanvallen. Maar nee dat doen ze niet.
Rot op naar de goelagquote:
En anders fattie?quote:
Stuur ik mijn 30 homie's op je afquote:
Alsof mensen met 30 vriendjes op FOK! zitten, faal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Stuur ik mijn 30 homie's op je afOok al weet je niet wat dat betekent.
Denken dat ik dit op FOK! bedoelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof mensen met 30 vriendjes op FOK! zitten, faal.
Facebook erbij, kneus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof mensen met 30 vriendjes op FOK! zitten, faal.
Doen ze snel, wonen ze bij mij in de straat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:31 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Denken dat ik dit op FOK! bedoelZe staan voor je deur vriend
Vrienden van vrienden tellen niet.quote:
Negers zijn wat geavanceerder en slimmer dan jullie albino's. We hebben onze trucjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen ze snel, wonen ze bij mij in de straat?
[..]
Vrienden van vrienden tellen niet.
Blank is iets anders dan albino, dat weet je wel toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:33 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Negers zijn wat geavanceerder en slimmer dan jullie albino's. We hebben onze trucjes
Weet ik, maar jij bent een albino toch? Iemand had mij een foto van jouw gestuurd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blank is iets anders dan albino, dat weet je wel toch?
Haal de foto van je vader eens weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent een albino toch? Iemand had mij een foto van jouw gestuurd.[ afbeelding ]
Dat is een albino Afrikaan, dus eigenlijk een blanke neger, moet je nagaan hoe slim die wel niet moet zijn volgens je logica.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent een albino toch? Iemand had mij een foto van jouw gestuurd.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haal de foto van je vader eens weg.
Doei ik zal je missenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is een albino Afrikaan, dus eigenlijk een blanke neger, moet je nagaan hoe slim die wel niet moet zijn volgens je logica.
Maar ik ga werken, doei lieverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |