Ok ik denk dat de klacht is, dat TS verliefd was op deze man, maar wist dat hij geen kans zou maken. Daarom voelde hij zich goed erbij dat hij getrouwd was dan kon hij lekker achterover zitten en denken hij is toch getrouwd. Nu echt is hij weer al game voor iedere hunter en ts wordt hierdoor met zijn neus op de fieten gedrukt namelijk dat hij geen kans maakt bij deze man.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever jij, van TS verwacht ik weinig zinnigs.
Pleur op, je bent nog te achterlijk om in de fik te steken, je zou het niet snappen en het vuur zou door jouw pure achterlijkheid doven... echt jammerquote:
als je een trapje hebt stap je daar zo naar binnenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ik zou 'r vuisneuken. Die ingang is nu denk ik nog wel groot genoeg.
Waarschijnlijk is haar eerste kind over 9 jaar aan de beurt (want we houden ons wel aan de wet natuurlijk)quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef deprimist het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ens_vrijgezel__.html
Hoe jong zou het volgende slachtoffer zijn. Place youre bets!
Is wrs onschuldige laterale halscyste.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
Peter Jan Rens is ernstig ziek hij heeft een gezwel in zijn nek.
Hoezo 'net' ? Omdat het een bekende medelander is? Het zijn tokkies. Punt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef thats_meh het volgende:
Het zijn net een stelletje tokkies.... arm kind...
Virginia is iig geen virgin meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef hairybeardyman het volgende:
Virginia is dus eigenlijk gewoon een golddigger die via alimentatiegeld rijk denkt te worden.
De teef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |